17 grader ute...

2010-04-28 / 13:25:01
Fast inte så mycket sol tycker jag, men det är så man kan gå utan jacka iaf o det gillar vi:)

Igår var det dock ingen värme direkt... blev inget rida då jag blev sen hem. Städade på Däckia o sen skulle Pontus klippa sig medans jag handlade, han blev så fin i håret min älskling och jag blev supernöjd:) Meeeen såklart är kepsen på idag:(

Har försökt ringa veterinären idag men verkar svårt att få tag på honom, ringer han inte upp idag så släpper jag ut Indi i hage imorgon iaf... han kan inte stå inne längre nu stackars, gick lite med honom imorse o tänkte ja skulle trava några steg bara för att se om han var halt i trav, haha jo tjena, bock o bus blev det då så jag tror inte det är något fel på honom längre:)

Idag har praktiken varit dryg som vanligt när ja måste sitta me de jäkla arbetet hela tiden, blir överlycklig när någon kommer o ber mig om hjälp med något annat:) Även fast ja vet att jag måste...:/ Nästa fredag ska det vara inlämnat... suck!

Ikväll har ja mycket att göra känner jag.... ska rida Hollan o gå en sväng med Indi, fixa el i lilla hagen som dom ska gå i imorgon, damsuga helst... Kanske inte lät så mycket nu men det är svårt att hinna med under kvällen, ska ju laga o äta mat någon stans emellan oxå...:/ Tur mamma gör stallet idag annars hade det blivit tight...:)

Det blev en liten uppdatering idag med, haha nu måste ni vara imponerade av mig:) Men det blir ingen bild idag, är lite dålig med kameran nu för tiden;)

Woho nu ringde veterinären, så imorgon ska Indi få gå ut i hagen!:):):):):) Skönt då slipper man ha en klump i magen hela dagen bara för man vet att han står inne o e ledsen..

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: hollidej.blogg.se

Kommentar: