Fredag idag!:)

2010-04-30 / 08:01:55
Skönt att det äntligen är helg.... Igår kom familjen från Gotland med så ska bli så underbart att träffa dem alla idag:)

Blev sent med pållarna igår men det var helt okej då det var varmt ute:) Longerade Hollan o tog sedan in dom strax innan 9... Malou o Aragorn verkar vara lite kompisar nu... det är skönt att se... får se hur det går när vi släpper in mina odjur igen..:/

Måste deklarera idag med... suck!

Råkade springa in i lite klädaffärer igår med... skulle bara titta lite...:/ hmmm jo de va ju lätt...:/ Gick in på Veromoda och hittade en jättesöt klänning som jag tänkte att jag bara skulle prova lite snabbt... bara för att se hur fin den var på oxå;) hehe När jag skulle gå in i provrummet mötte jag peronalen som stod o packade upp lite nya kläder... Åh... sa hon... Jag har något här som skulle passa dig, (jag fick hjälp av henne i julas när jag skulle ha kläder till julafton) Haha man blev lite shockad när hon kom ihåg mig... Fick då en så himla snygg klänning med mig in i provrummet... oj oj oj... Me like... Tror ni jag kunde låta bli att köpa den? nej såklart inte... duktig säljare måste jag säga, hahaha.... Försökte hitta en bild på den men tror den är för ny för att det ska finnas än..:) Kanske blir en bild när jag har den på mig snart;) Den var iof vit så jag vet inte riktigt när jag ska använda den men men, får kanske bli på grannens 40 årsfest;)

Annars blir det lugnt idag... på Sohlbergs till 4 som vanligt... Sedan hem o rida ett pass i paddocken på min älskling o sen middag hos mamma:)

Trevlig helg på er!!
Kommentarer!
Postat av: Elin

I know what you meen. Skulle bara "kolla läget" häromdagen och kom hem med hur mkt kläder som helst. Men de hade rea iaf :P

Hemskt vad duktig du blivit på att blogga skruttan!

Kommenterat - 2010-04-30 / 08:15:51  | URL - http://stellasmatte.blogspot.com
Postat av: Jessica

Haha ja de e svårt dedär, men som sagt det händer inte ofta att jag handlar till mig så jag kände att jag kunde unna mig det;)

Haha ja visst har jag, är imponerad av mig själv med faktiskt;)

Kommenterat - 2010-05-03 / 09:31:25
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: hollidej.blogg.se

Kommentar: