SNÖ!!!

2010-04-21 / 09:04:12
Åh så deprimerande det var att gå upp imorse när det var vitt ute.... Jag avskyr snön och vill ha vår nu!!

Veckan flyter på hyffsat snabbt... igår hade vi lite besök av Susanne o Fredrik med Fredriks föräldrar med... Blev lite kaffe för de vuxna o sedan ut i snöyran så Fredrik kunde fixa lite med sin ATV... stackarn, att den aldrig kan fungera som den ska...

Hollan o jag tog en mys tur efter helgen tävlingar i måndags o igår blev det lite longering.. så det får nog bli ett dressyrpass i kylan idag! Känner mig lite elak mot lilla Indi nu bara...:( Han vill ju oxå ha uppmärksamhet o kel... usch så dåligt samvete man kan få...:/ Min lilla prins!

På fredag åker vi o hämtar Aragon:)

Hmmm usch ja vet inte vad ja ska skriva mer faktiskt... allting rullar på som vanligt känns det som... Men är lite planerat inför framtiden, det känns bra:)

Ha det nu så trevligt i snön alla vänner så hoppas vi den smält bort snart!



En liten bild från vintern som varit.... Men såg nästan ut såhär igår...:/
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: hollidej.blogg.se

Kommentar: