Sol,snö,sol,snö,sol,snö...

2010-04-22 / 15:46:55
Har gudarna fått fnatt eller??? Ena stunden är det blå himmel o sol o nästa så är det världens snöstorm ute... hmmm... Svårt att veta vad man ska ta på sig om dagarna...:/ Jag hoppas sommaren blir bra iaf... varmt o skönt:)

Nu är snart ännu en dag förbi på praktiken... dagarna går fort här tycker jag o snart är det dags att sätta sig i skolbänken igen... hmmm.. Känner mig både positiv och negativ inför det...

Igår blev det ett dressyrpass i paddocken på mitt lilla hjärtegull:) Duktig tjej men vi jobbade mest mjukgörande... Är så himla less på o rida själv varje dag nu... motivationen försvinner helt då... ingen att prata med.. Brukar försöka prata lite med Holly men hon säger inte så mycket...:/ Men imorgon hämtar vi mammas nya häst så snart hoppas jag på sällkap i stallet o i skogen... :) Ska bara rida in honom först;) hihi

Idag blir det till att städa på Däckia innan jag kan åka hem... extra pengar behövs alltid så ja ska inte klaga iaf...
Ska ändå inte rida idag så har inget att stressa hem till, vilodag idag:)

En liten bild på Hollan o mig från tävlingen förra helgen:)



Mitt lilla hjärta som var så duktig!!:) Älskar henne såååå mycket!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: hollidej.blogg.se

Kommentar: