bilder och julmys...

2010-12-06 / 10:19:57
Har mycket nu i skolan och hemma känns det som så hinner inte riktigt med bloggandet...
Men idag tänkte jag blogga lite:)
Har ju skrivit lite om sthlm helgen men har ju inte lagt in några bilder....:) så det kommer här!
Här ser ni en underbart god frukost som jag fick hos Jocke o Petra! Blev faktiskt riktigt förtjust i pannkakan så tänkte se om man kanske kan få bli bjuden på det när de är i småland?!:/ hihi...
Hann med lite mys med Alla på morgonen:) O här slapp jag kräkset:) hehe
Ebba åt nästan upp hela denna med popcorn... haha vet inte vilket som var mest spännande, showen eller popcornen?!:)
KAMELEN!!!!:)
Denna helgen har varit lite omtumlande och mysig:)
Lördagen började bra tills jag åkte på en spark av Indi o inte kunde rida..:( jag o mamma som skulle ut på en mystur i skogen... Kattjäkeln hoppade ner på ryggen på Indi vilket han inte tyckte om, jag tänkte ja skulle hinna ta bort katten men de tänkte inte Indi som ville ta bort den själv.... men träffade mig..:( Men men, sånt som händer, gick ganska bra ändå, jag står upp idag..:) hehe
På em åkte ja o Pontus in till staden o handlade massa massa lite granna:)
Blev tacos på kvällen, mums!!!:) Somna i soffan som vanligt... hehe
Sovmorgon igår (söndag) o sedan den efterlängtade skogsturen tillsammans med mamma o Aragorn... Dock inte riktigt som vi tänkt oss, snöade o blåste lite men när vi skrittade hem på trötta pållar var vi nöjda med turen:)
Sedan kom Susanne o Fredrik på besök för lite julmys! Har ju äntligen fått upp julsakerna o gardinerna kom upp igår med så nu är det julstämning i hela huset!:)
Jag o Susanne bakade lite julgodis o lussebullar med julmusik i bakgrunden, åh jag bara älskar det!!:)
Lite bilder här från dagen:)
Mycket disk blir det!!:)
Det ni ser är radiokaka, snöboll, tryffel och chokladrispuffar!:) Allt var jätteenkelt och gott!:)
Ville att tiden skulle stå still... mys på hög nivå!!:)
Pontus tog lite närbilder när jag åt... hmm..:)
Ja gott folk det var nog allt för denna gången.... Hoppas ni har det lika mysigt som jag i vinterlandet Sverige..:) Det är som sagt mycket i skolan nu men det förstör inte mitt julhumör!!:)
Kommentarer!
Postat av: Susanne

Mys mys mys :)

Kommenterat - 2010-12-06 / 12:58:52
Postat av: Jessica

Myseli myseli mysmys!!:)

Kommenterat - 2010-12-06 / 12:59:36
Postat av: Ingarö

Snart kommer vi till osso till er mys mys ;)

Kommenterat - 2010-12-06 / 19:06:56
Postat av: Marita

Riktig julstämning på dom här bilderna :)

Kommenterat - 2010-12-07 / 08:18:27
Postat av: Jessica

Hihi ja i jul ska vi mysa som sjutton!!!:) Hoppas bara det är lite julgodis kvar tills dess...:) hihi det var gott nämligen...:/

Kommenterat - 2010-12-07 / 09:09:42
Postat av: J I L L I Z

skojigt :D :D hehe

Kommenterat - 2010-12-07 / 09:22:51  | URL - http://jilliz.blogg.se/
Postat av: M A J A

Mysigt!

Kommenterat - 2010-12-07 / 09:38:18  | URL - http://majaanderssons.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: hollidej.blogg.se

Kommentar: