Ensam

2010-02-06 / 13:59:53
Här sitter jag ensam som vanligt i vårat stora hus...:(
Börjar bli lite less på det faktiskt, det är några timmar på kvällen som Pontus är hemma med mej, annars brukar jag för det mesta vara själv tycker jag, o stackars Nanook får inte alltför mycket uppmärksamhet av sin husse:(
Jag var ute o busade lite med honom i snön innan, lilla killen försvinner nästan;) hehe

Har ridit nu på förmiddagen, Hollan fick en tur i skogen i den djupa snön, lite blåsigt men annars ganska ok;)
Sedan red jag o Mio ut på Indi och Ceasar, har inte vågat rida ut på Indi så mycket nu eftersom han brukar kunna vara lite galen nu på vintern;) Men tog på säkerhetsvästen o gramanen o sen bar det av. HUR snäll som helst!! Eftersom snön var så djup var det ganska svårt för honom att hitta på dumheter iof men vi hade verkligen jättemysigt, kändes skönt att han har fått slippa paddocken en dag iaf, blir ganska mycket där nu:( Var väldigt jobbigt för killarna i snön men det kan dom båda behöva, Ceasar speciellt som har lite myket fett på kroppen;) hehe

Så nu är allting färdigt i stallet i hästarna är motionerade och jar har ätit lite lunch, ensam:(
Saknar min Pontus..... Hade varit kul om vi kunde hittat på något tillsammans kanske... men men...
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: hollidej.blogg.se

Kommentar: