Fettisdagen..

2010-02-16 / 13:05:05
Är det tydligen idag, hmmm gör mig ingen skillnad, måste försöka låta bli fettis saker ändå, som vanligt. Tur man inte tycker så mycket om Semlor;) hehe
Tänkte jag skulle unna mig något litet i helgen om ja sköter mig denna veckan, får väl se hur det går med det....:/

Gjorde inget med hästarna igår, suck, kände mig så himla omotiverad, gör jag idag med iof men men det är bara att ta tag i det... Känns som jag håller på o bli förkyld oxå, trååååk!!! Ville ju cykla igår men känns inte som om det är så passande...

Helgen blir lugn tror jag... Skönt det! Ska till Jönköping o hämta Zebben på lördagen men annars är det inget inplanerad, eller nja ett ridhusbesök tänkte jag försöka göra på söndagen... Men annars är det inget:) Lite pepp inför LIA:n kan behövas...:/ Känner mig fruktansvärt omotiverad till det oxå nu, till det mesta känns det som just nu....

Dagarna ser lika dana ut varje dag... Skolan, hem, rida, äta, soffan med TV/plugga o sen sängen, ska det se ut så varje dag? Jag tycker det är tråkigt, men ja vet inte vad man ska orka göra efter den långa dagen mer än att sitta still men känns så sjukt dött.... suck... Livet har iof olika stadier, för ett år sedan såg mina dagar annolunda ut, o för ett år sedan innan det, såg dom ut på ett annat sätt, det ändras ju ändå, så det är väl bara att ta sig igenom denna perioden oxå, se vad som väntas sen...

Vill ha sommar, längre dagar, ljusare dagar, varmare dagar... då kommer det bli bättre:) (Hoppas jag)
Grönt gräs:) Busig fölunge!

Hoppas vi slutar lite tidigare idag.... hoppas hoppas hoppas, vill hem nu!

Kommentarer!
Postat av: Mia

vet precis hur det känns...kan inte riktigt hjälpa till och peppa...Skulle nog kunna sälja alla hästarna...

Men som du sa man får väl ta sig igenom denna tid också så känns det helt plötsligt bättre när vårsolen tittar fram!!

Kommenterat - 2010-02-16 / 20:27:47
Postat av: Jessica

Att du inte kan peppa nu det förstår jag helt o hållet, att du bara orkar med alla motgångar som du haft nu.... Men vi får kämpa!

Kommenterat - 2010-02-16 / 22:50:35
Postat av: Hanna Urell

Om jag ska försöka uppmuntra dig, så tyckte jag att de var jätte kul att gå ut på LIA. De känns super när man äntligen får testa de som man lärt sig i skolan i praktiken. Hoppas att du hamnar på ett bra ställe och får prova på massor!

Fin blogg förresten, cred till Malin! :)

Kram

Kommenterat - 2010-02-17 / 11:49:35
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: hollidej.blogg.se

Kommentar: