Fredagsmys..

2010-02-05 / 22:05:31
Nu är det fredagsmys!! Eller det är snart slut...:(

Idag har det varit en långdag i stallet kan man säga:) hehe Sovmorgon till 8.30 o sedan ner i stallet, hovslagaren kom vid 10.00 o sen fick Hollan springa lite på åkern i longerlina, jobbigt i alla snö!! hehe

Indi fick ett svettigt pass i paddocken efter lunch, eller det var nog jag som svettades mest men men, försökte köra slut på den tjuriga tonåringen lite iaf, hemskt vilket tjej humör han har! haha Men han kastade inte av mig iaf:) imorgon ska vi testa en liten uteritt tillsammans med Mio och Ceasar, blir mjukt o ramla av i snön iaf om så skulle ske, hehe

Idag blev det tacos till middag och Petri var här, kändes konstigt utan mamma:/ blev ingen efterrätt utan bara lite nyttig godis för mig under kvällen, o för första gången tror jag någonsin åt jag inte upp allt utan kände att nej nu är jag mätt/full så nu vill jag inte ha mer och ställde då in skålen i skafferiet, och här sitter jag, nöjd och glad!!
Blir nog till att se röstningen på Let´s dance och sen sängen!:)
Kommentarer!
Postat av: Micke

Nyttigt godis???!!!!

Kommenterat - 2010-02-06 / 08:52:07  | URL - http://palms.webblogg.se/
Postat av: Marita

Jag fick inga tacos :(

Kommenterat - 2010-02-06 / 09:21:10
Postat av: Elin

Vad duktig du är tjockis!

Kommenterat - 2010-02-06 / 09:52:17  | URL - http://stellasmatte.blogspot.com
Postat av: Jessica

Nej mamma du skulle fått det om du varit här:( tomt utan dig...

Kommenterat - 2010-02-06 / 13:29:20
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: hollidej.blogg.se

Kommentar: