Mat mm

2010-02-09 / 14:25:10
Tänkte jag skulle vara duktig o lägga upp någon bild, hehe vet ju att jag är dålig på det;) Hade tyvärr ingen roligare bild än dessa:)

Här ser ni kyckling och conuoa med lite morötter och sås, det åt vi förra veckan, smaskens!!





Och detta är maten vi åt idag, blev kyckling med majs o paprika ("röra") o tagliatelle, verkligen gott enligt min mage;) O enkelt vilket gör att mycket roligare, hehe





Är på skolan nu, trött idag då det blev upp tidigt imorse...
Blir hem o longera Indi sen o hoppas Pontus kommer hem i tid så han kan laga mat till mig;) O ikväll SKA jag cykla!!! Har varit dålig på de nu, blev bara 2 gånger förra vecka:/ Ska skärpa mig nu:) Tog bort den konstiga tejpen igår som jag fick av sjukgymnaset... hmmm förstod inte hur den skulle hjälpa men på något konstigt sätt gjorde den det för nu börjar det göra ont igen:( Men men det ska nog gå...
Plugga lite ikväll tänkte jag med;)

På torsdag blir det stress på hög nivå:/
Ska hinna med:
Rida Holly
Rida Indi
Mocka stallet
Städa på Däckia
Handla
Duscha o fixa iordning mig

O allt detta innan 16.30 för kl. 17 ska jag vara inne i ljungby:/ Då blir de fäääääst!!!
Kommentarer!
Postat av: Malin

Tejp;)?

Kommenterat - 2010-02-10 / 08:50:51  | URL - http://maromer.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: hollidej.blogg.se

Kommentar: