Tröööött....

2010-02-08 / 17:45:29
Ah så lat jag känner mej...

Var iof uppe tidigt imorse (06.00) för att hinna med allt under förmiddagen nere i stallet. Mockade o red två hästar, var färdig vid 12.00, känns bra;)
Sen blev det lunch i soffan o där har jag suttit resten av dagen:/ Gjort färdigt arbetet som skulle in idag o pluggat lite men usch så seg jag är. Var ute med hunden nyss o tog in hästarna... Skönt ändå att man har endel måsten så man kommer ur soffan lite. Men nu är jag tillbaka där.:/

Skulle behöva resa mig upp o sätta mig på cykeln o sen laga mat.... ahh så tråkigt!!

Imorgon blir det tidigt, ska vara på Däckia vid 07.00:/ Suck!

Funderar på någon som jag o Pontus kanske kan hitta på nästa söndag på alla hjärtans dag... Någon som har något förslag på något trevligt? Inte alltför dyrt kanske? Skulle vara roligt att hitta på något bara vi två för en gångs skull.... Men vad?!!

Ja ja ska väl dra mig upp ur soffan o motionera lite.

-0,5 kilo förra veckan förresten;) Inte mycket men alltid något!
Kommentarer!
Postat av: Susanne

Ni kan gå på bio, ut och äta/laga mysig middag, bowla, göra en utflykt/picknick om det är bra väder, åka skridskor, tända ljus å äta choklad-fondue, skriva ner på papper vad och varför ni tycker om hos varandra, åka och bada... hmmm, det var några förslag ;) Egentligen spelar det ju inte så stor roll vad man gör, bara man är med varandra och uppskattar varann =)

Kommenterat - 2010-02-08 / 22:10:41
Postat av: Mia

Bra Jessi. Så länge vikten går åt rätt håll så är det ju det som räknas..:)

Kommenterat - 2010-02-09 / 16:51:59
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: hollidej.blogg.se

Kommentar: