Helgen

2010-01-24 / 20:13:22
Jaha då var den över och en ny vecka ska snart ta sin början:/
Helgen har tyvärr bestått mest av plugg eftersom det är tenta på måndag (stor suck) Är så trött på böckerna nu så huvudet bara värker:/

I fredags hade vi fredagsmiddag här hos oss med köttfärslimpa, potatis o sås, mycket gott o jag hade tänkt ta kort men kom inte på det förns vi nästan ätit färdigt o då var det mest en sörja på tallriken:/ hehe Men efterrätten kan ja ta kort på tänkte jag sen så jag har något att lägga ut på bloggen, mamma hade gjort någon chocklad grej som vi tog fram o hällde på hallon, mums!!!!!!! Kortet som jag skulle ta kom jag inte på igen förns vi ätit upp, haha suck jag vet att jag är värdelös på de där med kort, så det blev inga kort alls på middagen tyvärr men gott var det. Efter maten tittade jag o mamma på Let´s dance medans Pontus o Petri kollade på film i biorummet;)

Lördagen blev faktiskt ganska bra trotts plugget;) Gick upp tidigt o släppte ut hästarna samt mockade, åt sedan mysig frukost med Pontus innan jag satte fart med ridandet, red hollan i paddocken o hoppade lite;) skoj skoj, pulsade sedan ner med Indi till paddocken o longerade honom först, heeeelt galen var han o bara rejsade runt mig o sparkade bakut, lite skraj blev jag, haha men han var snäll sen när jag satt upp så det gick bra att rida.

Efter att hästarna blivit motionerade åkte jag till mamma för lite plugg tills det blev mörkt o jag var tvungen att åka hem o ta in hästarna;) Pontus hade då fått besök av Hammarlund och vi gjorde egen pizza till middag! Efter maten kom Susanne och vi pluggade heeeeela kvällen lång, jag lyckades även klämma in 20 min cykling eftersom Pontus varit så snäll o hämtat in motionscykeln, var så skönt att bli riktigt svettig o trött!!:)
30 Sit-ups avslutade vi även kvällen med;)

Idag har jag sovit vääältigt länge:/ hehe blev till 11, inte riktigt vad jag hade tänkt mej men skönt ändå;) Har pluggat lite o fått besök av Vicky med pojkvän så då blev det lite fika:) Trevligt att äntligen ses o snacka lite skit. Mer plugg blev det sedan hos mamma en stund o nu sitter jag o Pontus mätta efter dagens middag i soffan, jag vilar bara lite sen blir det lite mer plugg o 30 min på cykeln, har ju inte ridit idag o dessutom fikat så får nog ta lite mer än igår;) Blir ökat sen men måste ju börja någonstans, får så ont i ena knät så vill inte ta förlänge nu, hoppas det blir bättre med tiden om jag blir starkare:/ Annars får jag nog problem för det är liite svårt med vissa rörelser nu:/

Detta var nog allt denna helgen, känns som jag fått lite gjort iaf och haft många trevliga besök;)

Önska mig lycka till imorgon på tentan!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: hollidej.blogg.se

Kommentar: