Träningsverk

2010-01-25 / 19:58:27
Haha det var duktigt länge sedan jag hade träningsverk, känns skönt men väldigt ovant;) Cyklade ju 20 min i lördags o 30 min igår (söndag), fy så dåligt tränad jag är, men det ska det bli ändring på! Nu ska ja ta tag i min kropp igen, fick inte på mig ett par av mina jeans imorse;) det kändes fruktansvärt! Vill inte dit där jag var för lite mer än ett år sen, o måste ta tag i det innan det går för långt!
Lite jobbigt bara att jag får så ont i mitt knä när jag cyklar, sket i det igår men idag känns det lite för jobbigt + träningsverken, så idag hoppar jag över cykeln så knät o musklerna får vila lite, har ridit en häst o longerat en så har varit ute o rört på mig iaf;) Blir lite sit-ups innan sängen oxå iaf;)

Dagens måltid bestod av något som jag gjort en gång tidigare, vart godare förra gången då jag inte hade fullkornsbulgur vilket jag hade denna gången, blir alltid lite hårdare när man har fullkorn:( Men men det gick ner iaf o tomatjuice gjorde sin smak till det hela!;)

Gjorde logistik tenta idag, kändes faktiskt ganska bra och tror att jag är godkänd iaf, annars blir jag lite sur:/ Fick resultat på företagsekonomin idag oxå, 75 p;) vilket alltså är godkänt! Känns så skönt att vara klar med den, nu är det bara en kurs kvar innan praktiken, lite blandade känslor inför den:/

Imorgon blir det skola till 15,00 o sen rida en pålle, kanske lilla Indi;) får se hur galen han verkar, idag var han galen igen;) hehe Men det blir nog bra!
Kommentarer!
Postat av: Marita

Du e så himla duktig :)

Kommenterat - 2010-01-26 / 08:19:13
Postat av: Jessica

Tack mamma!!:)

Kommenterat - 2010-01-26 / 09:08:42
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: hollidej.blogg.se

Kommentar: