Regnig helg...

2010-06-15 / 10:47:22
Ja det kan man lugnt säga att det har varit.... blåst o regn som bara den... Pållarna fick sova inne natten till lördag.. kändes inte alls kul att dom skulle sova ute...

I lördags hade vi lite middag hemma, besöket var Jimmy o Karin... Mycket trevlig kväll med lyckad trerätters middag, o film (Avatar, de hade inte sett den;))

Förrätt: Varmrökt lax med grön och vit sparris samt en citronsås. Blev mycket gott! och enkelt för mig att laga som inte kan laga så mycket;)

Varmrätt: Grillad kycklingfile med rotfruktsgratäng och basilika sås....

Efterrätt: Chocklad mousse med hallon.... Sen var vi mycket mätta:)

Blev ganska sent men det var helt ok eftersom jag fick sovmorgon på söndagen!! Woho! Finally..:)

Har blivit mycket hästar de senaste två dagarna... Jobbigt men kul, när det inte regnar;) haha Igår var det fint iaf...

Blev sent plugg igår så idag är jag duktigt trött....:( Haft redovisning nu... Gick bra, tenta på fredag... Sen e de bara en kurs kvar som endast är 2 veckor:) Skönt! 
 
I helgen blir det nog lugnt, lite fix hemma inför midsommar blir det nog, hoppas hinna med o fixa lite med bilen på söndag med... Får väl se hur det blir med det...:/



En liten bild från mitt besök hos Lisa Fisa för ett tag sen.... När jag rider hennes pålle:) Hej vad det gick undan i galoppen!:)
Kommentarer!
Postat av: Mia

Åh va kul med middag. Va duktig du är som fixar 3 rätters. skönt med sovmorgon!!

Kommenterat - 2010-06-15 / 18:15:55
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: hollidej.blogg.se

Kommentar: