Sommar o sol:)

2010-06-04 / 09:33:52
Åh det är så härligt ute nu, vill inte vara inne alls, men nu sitter jag i skolan:( Blir kort dag idag dock så det är ju ok;)

Veckan har flytit på ganska fort och saker o ting har gått smidigt tycker jag.. Har varit ute så mycket som möjligt och haft mys;) Besök av Susanne o Fredrik oxå o det gillar vi;)


I veckan gick vi ner några från klassen på torget o tog en glass i solen... mys mys mys på hög nivå;)
När jag kom hem sen den dagen så blev det till att gassa lite i solen...:)





Har även denna veckan tömkört Aragorn lite mer och det går frsmåt hela tiden... Har även haft sadel och skrittat lite på honom:) Han är bara såååå duktig killen:) Det är så roligt att hålla på med positiva hästar...:)

Igår åkte jag, Dennis, Susanne o Fredrik till tylösand och gottade oss på stranden lite... så härligt men lite blåsigt kanske;) Gjorde ett försök till dopp i vattnet med men var fruktansvärt kallt så kom inte riktigt i;) haha
Lite senare under em tog vi oss in till Halmstad och fikade på uteservering i solen... Oxå det sååå härligt...:)




Kallt som satan i vattnet;) haha

Blev en lite tripp förbi biltema påvägen hem oxå såklart;)

Under kvällen igår blev det lastträning av lilla Hoppsan... Gick inte riktigt så bra som vi tänkt oss:/

Första gången vi skulle köra en liten bit gick det bra... Vi lastade ur o lastade sen in henne igen... Men denna gången gick det inte lika bra att köra:/ Hon slet sig i släpet och vände sig om, när vi öppnade dörren satt hon nästan på rumpan o hade framhovarna över mellanväggen... Mina ben skakade som bara den.... Helt maktlös!
Men hon lyckades vända sig om helt tillslut och vi kunde öppna bak o lasta ut henne.... Förstod inte riktigt varför hon gjorde som hon gjorde då vi lastade en gång till efter detta (utan att köra) o då gick hon in utan problem som vanligt o fick lite mat inne innan vi gick ut... Verkade inte rädd eller något:/ hmmmm
Får väl se hur det blir med att åka till betet på söndag:/

Nu har ni fått lite uppdatering iaf;)
Blir lite lite av den varan nu men försöker så ofta jag hinner;)

Ha en trevlig helg nu allihopa, det ska jag ha, med sol o värme förhoppningsvis;)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: hollidej.blogg.se

Kommentar: