Sommar

2010-06-22 / 08:58:17
E den äntligen här nu? Känns som det idag iaf för det är blå himmel o sol, jag har kjol och ingen jacka med mig;) Hoppas det håller i sig såhär resten av dagen, fast min pålle får hålla sig undan solen då för jag har inte smörjt in hennes lilla mule idag...:/ Det är svårt att få tag på henne i vanliga fall o kommer jag då med solkräm på morgonen så kan ja räkna med att hon springer ifrån mig på en gång, haha sötnosen;)

Idag blir det andra och sista dagen i skolan denna veckan, psykologi står på schemat och ingen kan vara lyckligare än jag över det som tycker att denna kursen är riktigt intressant;) hihi

Ikväll ska Malou in o kollas på bebis lite... Hoppas den växer som den ska i magen den lilla busen o blir en riktigt fin pålle när den kommer ut nästa år:):):)
Annars blir det stress o motion av hästar ikväll som vanligt... Imorgon är jag ledig o ska in till stan o handla en massa inför midsommar.. ska bli så himla kul att alla kommer!! woho!!!:)

Hmmm nu börjar vi nog snart så de e väl bäst jag avrundar lite... Måste ju fokusera på psykologin, haha

En liten härligt bild på min fina fot när en viss miss Hollyday ställt sig på den ska ni allt få se, gjorde grymt ont iaf o den är inte finare nu..:/

Kommentarer!
Postat av: Mia

Blä dessa tunga pållar....

Kommenterat - 2010-06-22 / 16:57:27
Postat av: Marita

Blev ingen liten bebis :(

Kommenterat - 2010-06-23 / 08:04:49
Postat av: jessica

Mia: ja dom väger endel...:/

Mamma: Nej det var ju inte det...:(

Kommenterat - 2010-06-23 / 12:47:36
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: hollidej.blogg.se

Kommentar: