....

2010-03-07 / 22:08:36
Har så dålig fantasi när det gäller rubrik;) hehe

Helgen har varit toppen, känns som vi hunnit med endel.
Fredagsmiddag, hälsa på lite här o var i lördags, fikat mm;) Trevligt besök under lördagskvällen och sett filmen Avatar, mycket bra måste jag säga!
Idag har ja myst under en ridtur tillsammans med Mio o sedan tagit det lugnt, man behöver det oxå, speciellt som jag tränade mig Indi i lördags för första gången på myyycket länge...:/ Har så ont i mina muskler idag så de e helt sjukt, mina magmuskler är helt kaputt:) hehe men det var det värt för han skötte sig mycket bra för att inte blivit tränad ordentligt på ett tag.

Imorgon är det måndag igen och en ny vecka på praktiken som gått bra de första två veckorna, blir på lite olika avdelningar nästa vecka så det blir spännande!

Fick VG på tentan som vi gjorde innan vi gick ut på praktik förresten;) mohahaha så duktig jag är, fast undrar om de inte räknat fel, hehe


Här får ni en liten bild på ringarna som ja tänkt lägga ut innan men har inte blivit av som vanligt;)



Kommentarer!
Postat av: Elin

VG!? Det är ju super Jessi! Va duktig du är tjockis :D Och duktig som härdar ut vintern så fint med hästarna o tränar så bra... :-)

Ringarna är fantastiskt fina!

Saknar dig!

Kommenterat - 2010-03-08 / 08:50:37  | URL - http://stellasmatte.blogspot.com
Postat av: Malin

Duktiga du!!! Och ringarna e ju bara så fina!!!

Kommenterat - 2010-03-08 / 08:59:10  | URL - http://suomenhevonen.blogg.se/
Postat av: Jessica

Man tackar för allt beröm tjejer;) Saknar dig med Elin!!

Kommenterat - 2010-03-08 / 16:47:44
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: hollidej.blogg.se

Kommentar: