Fredag...

2010-03-26 / 15:29:43
Äntligen är det fredag, det är alltid lika segt varje morgon när man måste gå upp men faktiskt så har denna veckan gått riktigt fort tycker jag, nästa vecka blir ännu kortare;)

Igår och idag har det varit underbart väder och man blir bara sååå glad av det... Imorgon skulle det bli regn dock men man kan ju hoppas dom har fel;) hehe

I veckan har vi inte gjort överdrivet mycket kan jag ju inte påstå... Igår fick vi dock besök av Susanne o Fredrik, det var roligt för det var ett tag sen sist nu;) Blev en lång mysig promenad med hund och häst i solnedgången till att börja med, sedan åt vi god mat och tittade på sveriges värsta bilförare, herre min tid så korkade dom är som är med där, suck!!

Parktiken går bra, fick besök av Malin (min handledare på skolan) igår så nu har jag lyckats komma igång med mitt projektarbete lite bättre så idag har jag haft att göra, på tisdag blir det spännande dag på praktiken, kan tyvärr inte avslöja vad jag ska göra men lite nervöst ska det allt bli;) hihi

Helgen blir ganska lugn, fredagsmiddag och final på Let´s dance hos mamma o Petri ikväll, åka med mamma o kolla på en liten pålle imorgon:) spännande! Söndag är inget inplanerat, det känns skönt då kan man välja lite om vi bara ska ta det lite lugnt hemma eller om vi vill hitta på något;)

Är mycket just nu så hinner inte skriva så mycket men ja ska försöka, som vanligt, men nu är det ingen ide att låtsas så jag erkänner och talar om för er nu att det blir inte alltför mycket bloggade under praktiken, jag skriver helt enkelt så mycket jag hinner!

Hästarna kanske jag ska skriva lite om;) hehe Dom har båda två varit helt galna nu:/ Hehe lite vårkänslor blandat med för mycket mat tror jag, har sänkt maten nu o dom har blivit lite bättre iaf, men Indi Pindi har varit riktigt bråkig.. Tänk när han var såhär liten o söt, då ställde han inte till med alltför mycket;)




Har ont i magmunnen:(
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: hollidej.blogg.se

Kommentar: