Ny vecka..

2010-03-29 / 15:53:58
Så var det ny vecka igen, måndag, hemska måndag!!
Vädret har varit tråkigt hela dagen men nu tittar solen faktiskt fram lite, undrar om det kan vara upphåll när ja ska rida ikväll?!:/ Det vet man aldrig... Blir till att rida båda hästarna idag så blir en sen kväll, o jag som är så trött... kan någon ge mig lite energi??!!

Hoppas veckan går fort nu iaf o att det inte kommer alltför mycket regn så hästarna har någon hage kvar, finns nog risk att den kommer vara ganska mycket under vatten tyvärr:/

Helgen är helt inplanderad som vanligt:/
Fredag: Elmia
Lördag: Träning, ev titta på häst till mamma, Ola på garvaren på kvällen!;)
Söndag: Kolla på hingst? Hmm var något mer denna dagen men kommer inte ihåg det nu;)
Måndag: Tävling

Jätteskönt o vara lite ledig men känns inte som om det blir så mycket ledig egentligen;)
Men men skönt ändå att ha något att göra;) hehe

O lisa Fisa kommer på torsdagskvällen med o åker med till Elmia, skoj skoj!!!:)


(Hon brukar få sova i en låda när hon är hos oss om ni undrar;))
Kommentarer!
Postat av: Elin

Åh vad jag längtar efter er två!

Kommenterat - 2010-03-30 / 09:12:38  | URL - http://stellasmatte.blogspot.com
Postat av: Jessica

Jag kan nog tala för oss båda när jag säger att vi längtar efter dig med! Du ska inte med till Elmia på fredag kanske?!;)

Kommenterat - 2010-03-30 / 10:44:32
Postat av: Malin

Hehe det är rätt. Bara låt henne få sova i en låda;)

Kommenterat - 2010-03-31 / 10:26:39  | URL - http://maromer.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: hollidej.blogg.se

Kommentar: