Helgen som varit..

2010-05-31 / 08:59:14
I fredags blev det god Fredagsmiddag hos mamma... lite sen men så brukar det ju vara när vi är hos oss så det är sånt man får leva med.... resten av kvällen spenderade jag i stallet för att göra iordning Hollan till tävlingen på lördagen.

Lördagen började tidigt då vi åkte hemifrån vid 06.45 men tidiga mornar är man ju oxå van vid;) haha
Första klassen vart lite spänd men hon var inte dum så det är vi nöjda med... fick ihop 64% trotts det och hamnade väl någonstans i mitten, målet vi satte innan klassen var att ha 60% eller över och det nådde vi ju:)

Andra klassen var det en pigg och något överambitiös dam som hela tiden frågade mig; "vilket ska vi göra nu? en skänkelvigning kanske? eller skritt, trav?" Hehe detta gör det hela lite svårt för mig då hon är väldigt känslig när hon är pigg och då blev det lite små missförstånd här o där men jag är nöjd att hon var pigg o glad inne på banan:) Blev 60,7% så i även denna klassen nådde vi målet:)
Första klassen var en lätt B:2 och andra var en lätt A:4 förresten;) hehe kanske kan vara intressant att veta;)

under eftermiddagen blev det lite film i soffan o sen vara ute lite med:) Grillning stod på menyn med grillspett av kött, svampinjoner och paprika, även lite sparris hamnade på grillen, mumma!!:)

Söndagen började med träning för Caroline vid 9.30, Hollan var på G och det gick riktigt bra!:)
 Sedan tog jag tag i röjsågen och gick ut i sommarhagen för att röja bort lite rönn "träd" eller vad de nu heter;) hehe var gaaaanska jobbigt kan ja säga, speciellt att plocka ihop allt sen..:/ Är ganska mycket kvar men min kropp sa ifrån tydligt så jag vandrade långsamt hem för att äta lite lunch och sova igen lite i soffan;)

Blev ganska slappt hela kvällen då jag var helt slut i kroppen...:(

Nu är med måndag igen och vi alla har en ny vecka framför oss, imorse var jag duktig och mockade samt satte mig på cykeln i 10 min o brände iaf 150 kalorier innan frukost;) kändes skönt!

Sitter nu i skolan och ska strax börja dagens föreläsning.... hmmm undrar om man kan hålla sig vaken idag? har väldigt svårt för det när jag sovit lite och sitter still....:/

Avslutar dagens inlägg med en liten bild från tävlingen, denna gången kom kameran med i bilen, till o med i mammas ficka, men vi kom inte ihåg den förns vi höll på att ta bort knopparna och skulle åka hem, hahaha så nästa gång kanske gott folk;) vi får se hur minnet mår då, haha



Kommentarer!
Postat av: Jessica

Haha det ser ut som om Holla har jättestort huvud o liten kropp;) Mästerfotograf!! haha

Kommenterat - 2010-05-31 / 09:29:36
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: hollidej.blogg.se

Kommentar: