Nu så...

2010-05-07 / 13:51:07
Känner mej fortfarande omotiverad men jag ska ta mig i kragen o skriva lite...

Veckan har rusat förbi som vanligt... Har väl blivit det vanliga med praktik och ridning och stress...

Pontus var med ner i paddocken i veckan och tog lite kort samt filmade lite när jag hoppade... Min tjej är så duktig trotts att jag är så feg, hehe... Idag blir det ett dressyrpass när jag kommer hem... Trevligt trevligt...



Förstår inte vad det är för fel på vår kamera men bilderna blir inte så bra längre..:/



Idag är sista dagen på praktiken som sagt och jag har precis skickat in mitt arbete... Tror det är ok med det men börjar bli nervös inför presentationen då jag nog får med mig 3 stycken härifrån..:/ hmm..
På frukostmötet idag kom Dan upp med blommor och paket till mig... Fick massa beröm och blev illröd i ansiktet..:/ haha tycker det är lite pinsamt med sånt men samtidigt så känns det jättekul!

Bakade cheesecake igår och tog med idag... Var populärt men vääääldigt mättande så det hade nog räckt med en, haha
under tiden den sista stod i ugnen igår fick jag spel... tror inte det var energi på riktigt egenltligen men jag diskade o plockade lite o sen satte jag mig på cykeln en stund till kakan var färdig... Blev lite armhävningar och sit - ups med;) haha sen kändes det skönt att hoppa in i sängen o gå o lägga mig;)

Helgen ska bli super hade jag tänkt mej... Fcik precis veta att jag skulle vara chafför ikväll/inatt åt Pontus som ska ut!!! Haha det händer typ aldrig så kändes lite konstigt... vill gärna följa med men vet inte om jag orkar...:/

Imorgon (lördag) är det ju 40 årsfest i torpa... mat o dryck o dans, kommer nog bli skit bra!
Söndagen består av vila och mys... eftersom vädret inte bjuder på så mycket fint väder i helgen så blir det passande på söndagen. Det är konstigt att jag känner mig nöjd även fast det står regn regn o regn på lördag o söndag;) hehe... Blåser som sjutton gör det idag oxå... brr...!!

Nehepp nu ska ja nog packa ihop mig o bege mig hemåt o rida så vi kanske kan äta i tid idag för en gångs skull....?!
Kommentarer!
Postat av: Elin

Shit vad duktig du är. Jag borde också skaffa en motionscykel o ha i köket, perfekt när man bakar muffins ... mohahaha :-)

Kommenterat - 2010-05-08 / 07:30:00  | URL - http://stellasmatte.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: hollidej.blogg.se

Kommentar: