Redovisning

2010-05-12 / 08:31:41
Är det dags för mig att göra idag... liiite nervös... satt hela dagen igår och lyssnade på halva klassen som redovisade, blev lite drygt med så många men okej dag... När jag kom hem fick jag sitta o fixa med min power point till sent på kvällen... mamma, mormor o Petri kom över på lite fika under kvällen... tänkte bjuda på melon som ja hade i kylen men den var visst lite för gammal så Pontus bakade en kladd kaka istället... INTE BRA!! Men gott;)

Helgen som varit bjöd på party under lördagskvällen o natten till söndag;) Kom hem vid 04.30 vilket inte riktigt är min stil, hahaha grymt trött på söndagen men det var det värt;)
Blev en riktigt lyckad fest i bystugan med bra musik om kanske är självklart när Marcus spelar;) hehe

Innan alkohol började drickas;)



Jag o Mio, Mio hade kommit igång gaaanska bra om vi säger så;) Haha



Dansgolvet var aktivt hela kvällen:)



Pontus var oxå väldigt aktiv;)




Annars har ja inte så mycket att skriva om nu o hinner nog itne skriva så mycket heller då redovisningarna ska dra igång nu....:/

Håll tummarna för att det går bra för mig sen!!:)
Kommentarer!
Postat av: Elin

Åh vad du är vacker!

Du är så fin, så fin, så fin!



Håller tummarna för att redovisningen går kalas!

Kommenterat - 2010-05-12 / 08:47:58  | URL - http://stellasmatte.blogspot.com
Postat av: Jessica

Haha men hjärtat då så gullig du e;) Tack tack!



Redovisningen gick heeelt ok;) Lr det gick bra men var vissa grejer som ja inte fick med... Dom försvann ut i sanden lite;)

Kommenterat - 2010-05-12 / 15:11:50
Postat av: Mia

Åh va roligt! Va fina ni är!!

Kommenterat - 2010-05-12 / 21:01:07
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: hollidej.blogg.se

Kommentar: