Sommaren är här?

2010-05-24 / 08:59:07
Eller den var det förra veckan o helgen iaf...

Nu har jag åkt tidigt till skolan bara så jag ska hinna skriva lite för er mina kära vännet, blir inte så mycket tid över nu för tiden...:/

Förra veckan gick ganska fort tycker jag, var första veckan i skolan efter praktiken o det känns lite tufft att komma in i pluggandet igen men men än så länge går det bra:)

Hände nog inte så mycket under veckan som jag kan komma på, jag har börjat klippa gräset hemma då det växer som sjutton!! Har redan klippt det två gången, måste börja rensa rabatter med, ser ut som hej kom o hjälp mig där men jag ska ta tag i det;)

Helgen bjöd på sooool!! o värme...

Under lördagen blev det en ridtur på morgonen innan det blev för varmt, mysig tur i skogen tillsammans med Mio och Ceasar... Sen tömkörde vi Aragorn o hängde lite på honom, han var sååå duktig o brydde sig inte om något;) blir snart dags att rida:)

Sen last tränade vi Hoppsan lite och det gick toppen, hon är så duktig lilla tjejen:) Susanne o Fredik kom o vi intog solstolen med bikini för värmen var på topp:) Fick lite färg, eller blev lite röd, hehe... Men det var skönt att vara hemma o ta det lugnt:)



Blev lite kubb spelande med, man måste ju röra på sig lite;)





På em åkte Pontus till överraskningskalas för Peter så vi satte igång grillen o åt ute:) Mys!!





Efter grillningen ville Susanne o Fredrik fiska så vi åkte till Källshult så dom fick fiska lite, jag tittade på;) Men det blev ingen fisk, haha...

När vi kom hem var det lite glöd på grillen så då grillade vi lite marsmallows, fast det var lite dålig värme så det gick lite segt;) haha



Igår blev det Pingst Pokalen i sickinge, endast terrängen blev det för mig och Mio, var skoj och gick bra fast vi vann inget, haha Bilder från detta finns på mammas blogg aggiochjag.blogspot.com (tror den heter så;))

Annars har jag nog inte så mycket mer, nu börjar klockan närma sig 9 så det är nog dags att inta position för lärande;)

Återkommer så fort tid finns;)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: hollidej.blogg.se

Kommentar: