Sommarvärme

2010-05-28 / 09:15:55
Är det idag igen:) Oh så trevligt...

Veckan har flytit på riktigt bra, ledig onsdag o torsdag och idag blir bara halvdag, heeeelt okej:) hehe

Mina två lediga dagar har jag haft fullt upp hemma, klippt gräs, trimmat, städat o fixat o såklart tagit hand om mina pållar:)
Igår var jag inne med Malou för att kolla om bebis var där, och det var den!!:) En svart fölunge med fyra vita strumpor och bläs, hahaha I wish!:)

Imorgon blir det tidig morgon då de e tävling i klippan med Hollan... får vi se vad hon säger om det;)
På söndag är det träning för Caroline.. tidigt då med så blir ingen sovmorgon för mig i helgen:( Hoppas bara på lite fint väder...:/

I veckan så blev jag sugen på en liten efterrätt för att pigga upp vardagen lite...



Massa jordgubbar!!!:) Mumma!! Pontus blev glad när han lyckades gräva fram glassen:) haha

Annars har min kropp fått jobba så de heter duga denna veckan då jag klappt suttit stilla en minut... känns skönt men är trött i kroppen när jag landar i sängen om kvällarna...

För er som varit nyfikna och gissat på förra inläggets bild så kan jag meddela att det var Fredrik norrlänning på bilden med en pinne i naveln;) haha

Kram på er!
Kommentarer!
Postat av: Hanna U

Ahh.. så gott det ser ut!! :)

Kommenterat - 2010-05-28 / 10:24:26
Postat av: Heidi

såg nu att du skrivit i min blogg :) Så ska svara :) Vi ska isf bo där malin o micke bor, :) Så vi har bostad, tias söker för fullt jobb där o har hittat ngt utanför alvesta så får hoppas han får det för då flyttar vi då tidigast tre månader efter vi fått veta då han har den tiden kvar på sitt nuvarande jobb.. här har vi som tur e bara 1 månads uppsägningstid på huset.. vi längtar o hoppas vi hittar ngt så vi kan flytta, planerar att ha flyttat innan hösten :)

Kommenterat - 2010-05-30 / 16:21:18  | URL - http://heromer.blogg.se/
Postat av: Jessica

Okej låter ju toppen Heidi! Ni ska bo på övervåningen då antar jag?!

Kommenterat - 2010-05-31 / 12:40:10
Postat av: Heidi

ja eller förhoppningsvis inte ;) Kan ju hoppas att de hinner hitta ett hus eller gård innan vi flyttar dit, men annars om d einte gör det så får vi bo där uppe så länge, ngn gång måste de ju hitta ngt :)

Kommenterat - 2010-05-31 / 19:08:58  | URL - http://heromer.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: hollidej.blogg.se

Kommentar: