4 År

2010-11-19 / 12:54:14
Igår hade jag och Pontus varit tillsammans i 4 år!

Jag gjorde iordning lite mys hemma med tända ljus och gjorde för drink o förrätt....

Jag hade till o med klätt upp mig!!:) Tänkte att det blev lite mer speciellt då, vi hade ju tänkt gå ut o äta i halmstad men pengarna räckte inte riktigt till det så fick bli hemma istället:)

Då vi inte hade så mycket hemma fick förrätten bli lite provisorisk, räkmacka!:)



Till varmrätt blev det fläskfile med klyftpotatis



o till efterrätt blev det mys i soffan med glass.... pontus lyxade till det för mig med en ben and jerry!!:):) mumma!



Så det blev en mysig kväll!



(hmmm ser ut som om jag inte har några kläder på mig men det har jag, en axelbandslös klänning;))

Idag har vi haft presentationer i psykologi vilket gick ok... ska strax få utvärderingen!:)

Träning med båda pållarna i helgen, ska bli sååå kul!!!!:)
Kommentarer!
Postat av: Petra

Åh va mysigt!! Grattis grattis!!

har du tänkt sova hos oss nån natt nästa helg eller hoppar du det?

Trevlig helg :)

Kram kram

Kommenterat - 2010-11-19 / 14:01:37
Postat av: Anonym

va det ser gått och mysig ut grattis!

Kommenterat - 2010-11-20 / 13:13:48
Postat av: Anonym

föregående komentar var postat av mormor

Kommenterat - 2010-11-20 / 13:15:50
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: hollidej.blogg.se

Kommentar: