Hatar rubriker!!!

2010-09-13 / 14:52:20
Måndag idag... helgen har varit fruktansvärt slapp tycker jag, men det var skönt för det är ju inte alla helger som blir så;) Vi var även hundvakter i helgen vilket var bara sååå mysigt så mycket med världens goaste tjejer:) hihi

I lördags red ja på fm som vanligt o sedan slappade vi heeeela em o kvällen, förutom en promenad med vovsingarna förståss:) Blev tacos till middag vilket var väääldigt omtyckt av oss båda, åt i soffan o mös framför TVn, åt mig lite för mätt än vad jag borde gjort men de va ju så gott!!:)



På fredagen gjorde jag nämligen den tunisiska grytan, denna blev mycket god faktiskt, jag gillade smaken men....
Det vart ju lixom inget att tugga på typ, räkor typ... haha var inte särskillt mättande då om man säger så så både jag o Pontus satt i soffan hungriga..:( Var väldigt nära att vi gjorde något onyttigt o åt men istället gick vi ner o gymmade, sen fick vi ta en liten frukt för att magen inte skulle knorra alltför mycket när vi gick o la oss:) hehe



Igår (söndag) var det riktigt slött, gick o la mig igen efter att ja släppt ut hästarna, gick sedan ner igen vid lunch o mockade lite, sedan blev det en låååång promenad på 1,5 timme, kändes i benen men det var skönt faktiskt.
Hoppade direkt in i duschen o åkte sedan hem till Fredrik o Susanne där det vankades lite middag!:) Fick testa mousakka, har ja aldrig ätit förut, förutom att det vart lite salt så var det väldigt omtyckt!:)
 
Blev under kvällen endel spelande på Fredriks nya band hero, jag är kass på det men alla andra var väldigt duktiga, hehe





Osså en liten bonus bild på Susannes o Fredriks nya coola lampa!



Nu börjar lektionen igen så nu är det bäst att jag stänger ner datorn:)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: hollidej.blogg.se

Kommentar: