Heeelg!!

2010-09-10 / 11:38:34
Yes om ca 30 min tar jag helg.... Sitter i skolan nu men vi börjar känna oss ganska färdiga med vårat arbete så hinner blogga lite nu;)

Igår blev det en tur till halmstad med mamma o Petri för att fira att de äntligen köpt ny bil:) Det blev en Saab 9-3 som jag också blev väldigt kär i, så skönt att köra automat, det ska ja ha i min nästa bil:)
Blev alltså mat ute och vi hittade en mysig resturang (http://www.restauranggastons.com/) där dom hade lite allt möjligt, bland annat väldigt goda pizzor med spännande saker på, så jag o Pontus tog varsin pizza o sedan delade på dem så vi fick en halv av varje, den ena var med räkor, lax o skagen på, den andra var med oxfile, sparris o svamp på, mums vad gott!!:) Dock förstörde det för mig som skulle äta tunisisk gryta med räkor o träna på kvällen men får bli det idag istället... Ibland kommer det snesteg det får man räkna med;) Men som sagt idag är jag på banan igen!

I helgen har vi inte något speciellt inplanerat förutom att vi ska vara hundvakt åt tjejerna eftersom mamma o Petri åker till Sthlm... Lite avundsjuk på dem men får se om vi kan lyckas komma iväg någon helg oxå... får se vad pengarna räcker till.. Har faktiskt börjat ett sparande till något stort:) Känns bra o jag ska spara så mycket jag bara kan så det blir snart:) hihi

Hoppas det slutat regna nu iaf när ja ska hem så ja slipper rida i regnet, ser inte alltför ljust ut..:/

Har inga bilder tyvärr idag... kameran har inte fått vara med så mycket..:/ Sorry!

Kommentarer!
Postat av: Ellis

Vad ska du spara till?? Eller är det en hemlis??

Kommenterat - 2010-09-10 / 13:36:49
Postat av: Jessica

Hehe njae de e väl ingen hemlis direkt att jag vill ha ett pampigt bröllop;) hihi

Kommenterat - 2010-09-10 / 18:50:56
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: hollidej.blogg.se

Kommentar: