Inköp...

2010-09-29 / 13:05:25
Idag började vi en ny kurs som heter inköp, tycker det ska bli intressant faktiskt, men dessa första timmar har väl inte gett så mycket kanske..:/ föreläsaren är norsk med så just nu är det mer intressant att lyssna på hans dialekt än att lyssna på innehållet i presentationen;) hehe

Helgen har svishat förbi som vanligt, lördagen var lugn, ridning stod på schemat som vanligt;) Söndagen blev en heldag i sekreteriatet i Sickinge på ponnytävlingarna... gick bra för Ljungby ponnylag som vann första elitomgången, mycket bra!:) Var fruktansvärt trött när ja kom hem o blev sittande i soffan hela kvällen, blev lite dåligt med gymmande förra veckan då jag var ruskigt trött i kroppen, så blev bara två dagar, denna veckan känns bättre, har tränat både måndag o tisdag, blir nog en runda med mage/rygg idag med:)

Dock känner jag mig trött, det trötta som jag var inne i för ett tag sen, innan ja började med träning/viktnedgång... Trodde jag skulle slippa det nu men ack nej... Är jobbigt att sitta på lektion o nästan somna hela tiden, har somnat i soffan varje kväll nu flera kvällar i rad..:( vill ju vara pigg så ja orkar med allt som ska göras o kunna fokusera på skolan... hmmm....

Annars har det gått bra med mat mm... Har stadigt gått ner ½ kilo varje vecka nu de senaste tre veckorna... (+ 1 kilo första veckan;)) känns skönt.. känner mig inte speciellt sötsugen men ska nog unna mig en liten tårtbit och en chockladbit på min födelsedag på fredag:)
Då blir det mat på Wild West dessutom med nära och kära... önskar gotland och Sthlm kunde vara med oxå bara..:( Men nu har ja o Pontus bestämt en resa till Sthlm om två veckor för att hälsa på lite, ska bli skoj men stressigt som vanligt antar jag..:(

Nu börjar visst lektionen så bäst att avsluta med lite bilder;)



Blev lite inspirerad av Micke när vi skulle äta pannkakor förra veckan:) Mumma!!





Och med inspiration av Mia så har även jag fotat handlingen förra veckan:) ca:1300 kr o för detta har ja då även fått storpack med grytbitar och köttfärs, samt rakblad....;)




Gårdagens middag blev kassler och broccolipaj!:) Åh vad jag älskar paj, skulle nog kunna äta det flera dagar i veckan med olika innehåll:)



Vi har även klonat Nookisen;) Här ligger hans andra jag o vilar efter att han blivit borstad:)
Kommentarer!
Postat av: Ellis

Ja det hade vart kul och komma ner och hälsa på synd att bor ni så långt bort svårt att hitta tid som passar. Kul att ni kommer till stockholm iallafall.

Gud vad du e duktig jag skulle oxå vilja ha lite disiplin på mig själv och få bort söt behovet som man har :0(

Erna nya hund såg väldigt go och mysig ut.

Kommenterat - 2010-09-29 / 14:05:11
Postat av: Jessica

Ja det är ju en bit emellan..:( Jag vet inte vad som hänt men ja väntar på återfall...;/ Men jag är oxå lite imponerad av mig själv, hahaha

Haha ja nu ligger det delar av honom ÖVERRALLT!!!!! grrr..

Kommenterat - 2010-09-29 / 14:26:10
Postat av: Marita

Ser faktiskt ut som han ligger där med tassarna i vädret och svansen åt vänster :) Men jag kan intyga att det är massa päls kvar på honom också :)

Kommenterat - 2010-09-30 / 08:07:27
Postat av: Jessica

Haha ja mamma o tur e väl det annars hade han sett konstig ut:)

Kommenterat - 2010-09-30 / 08:59:34
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: hollidej.blogg.se

Kommentar: