Mer än en månad sedan sist... oups! :/

2011-08-26 / 20:25:05
Har fått lite klagomål på bloggandet så tänkte jag skulle få ner några rader... men känner mig inte alls sugen på att skriva...:/ känns så tråkigt när jag inte har några bilder men kameran är borta!!!!! har letat i hela huset o hittar den inte... hmmm men men nu när jag ändå är hos mamma som har internet kan jag ju skriva lite...

Endel har hänt men egentligen inte så mycket, känns som om så fort jag började jobba så kom man in i de vanliga rutinerna igen... äta frukost, jobba, hem o äta middag, rida, träna, duscha o sova...:/ mycket mer hinns inte med...
Har jobbat i två veckor nu och trivs iaf, har varit lite lite att göra ibland men nu börjar jag lära mig lite mer som jag kan ta hand om själv. Tanken är att jag ska ha hand om tryckningar av kläder (profilering), inköp av kläder och upppackning i butiken mm.
Jag är ju på klädavdelningen och har alltså inte så mycket med det övriga i butiken att göra, dock får man ju ofta frågor om annat så försöker lära mig så mycket som möjligt men det tar sin lilla tid då det finns måååååånga olika artiklar..;) Men men, jag har fått välja eget skrivbord och stol som beställts och förhoppningsvis kommer nästa vecka, mina kläder är på brodering och kommer förmodligen oxå nästa vecka..:) Så snart är jag en i gänget! :)

Förra helgen var utgång i Ljungby som gällde då det var Ljungbydagarna, jag och Pontus åkte till Hammarlund tillsammans med grannarna för grill och förfest, mycket trevligt måste jag säga och skönt att sitta ute o prata under infravärmare:)
Vi åkte ner till stan lite senare på kvällen o träffa lite folk och dansade tills de stängde vid två, då blev det langos!!! Åh det är ju så gott..:) Kom i säng vid 03.30 så det var inte så farligt men kul med en utekväll tillsammans för en gångs skull...

Bilen går toppen och vi kunde inte vara mer nöjda med den! Har fått på en dragkrok som är klar att använda så nästa helg när jag ska träna med Indi i Ljungby ska vi testa den oxå! :)



Hmmm såg nu att det var över en månad sedan jag skrev så har nog en hel del att skriva egentligen... hehe oups!

Tävlade ju med Indi på mammas födelsedag i Ljungby och det gick väldigt bra kan man ju säga:) Vann första klassen o kom tvåa i andra! Han har gått väldigt bra på tävling det senaste så man kan ju hoppas att det håller i sig, blir en tävling till om 2 veckor i simlångsdalen, så får väl se hur det går..:)
Holly går o njuter av livet i hagen och verkar nöjd faktiskt, har tagit av henne skorna så hon är ganska öm på grus nu i början men när fossingarna växt till sig lite ska hon få komma ut i skogen ibland tänkte jag..:) Saknar att sitta på henne...:/ Kanske kan få råd med en kiropraktor till henne nästa månad med! :) skulle vara skönt o veta att hon är okej bara...

Nu denna helgen ska vi nog ta det lite lugnt imorgon o mysa i det fina vädret som har lovats (enligt klart.se) o på söndag ska vi på Philips namngivelse, helgen efter är det träning för Lottie Mattsson, helgen efter det = tävling :) i Oktober blir det nog ett besök i sthlm oxå skulle jag tro! Tråkigt bara att jag inte kan ta ledigt något o åka på torsdagen, men vi får försöka hinna med alla iaf :) Har ju hört rykten om en chockladmässa...:):):):)

Fick låna pontus mobil nu där jag hittade lite bilder så tror jag avslutar här nu med en liten liten bildbomb :)




Pontus mästerverk....;) han har tagit den helt själv...!


Yeahh!!! :) hehe







Jag förstår inte varför inte Nookisen tycker om när jag pussar på honom men han vänder alltid bort huvudet när jag ska pussa..;) hehe Han e ju så söt så man kan pussa ihjäl honom!! :):):)

Det var allt för denna gången gott folk! Dröjer väl som vanligt till nästa gång men jag ska försöka... hehe o ska försöka hitta kameran med..;)



Kommentarer!
Postat av: Malin

Så roligtv att läsa;)

Kommenterat - 2011-08-28 / 07:13:09  | URL - http://maromer.blogg.se/
Postat av: Petra

Äntligen! kul att få veta va som har hänt i Småland senaste månaden och att du trivs på jobbet :)

Hoppas verkligen att vi ses i oktober..

Kram

Kommenterat - 2011-08-28 / 08:31:39
Postat av: Susanne

Fina bilder :) Kram på er!

Kommenterat - 2011-08-28 / 22:43:47
Postat av: Mia

Ja det är kul och läsa bloggen, du får skriva liiite oftare..:-)

Kommenterat - 2011-08-29 / 07:37:47
Postat av: christer

was here 2011-10-27 fin bil / jag behöver köpa lite kläder med tryck på vilket format på loggan behöver du

Kommenterat - 2011-10-27 / 17:20:11
Postat av: Malin

NU ska jag klaga BLOGGA MÄNNISKA!!!!! <3

Kommenterat - 2011-11-28 / 10:47:57  | URL - http://bamze.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: hollidej.blogg.se

Kommentar: