Tävlingsmänniska...

2011-03-06 / 20:34:27

Ja jag är en tävlingsmänniska, jag gör det mesta till en tävling även om det bara är jag som tävlar, det är detta som får mig till självkontroll!

Just nu är det ju inte bara jag som försöker bygga muskler, må bra eller gå ner i vikt. Det skrivs dagligen i bloggar och på FB om folk som tränar, äter rätt och går ner i vikt, och DET mina kära vänner, det är det som får MIG att kämpa, det är det som får mig att ta tag i mig själv och kämpa vidare trots att det känns tufft.

Många vänner/familj skriver om hur de kämpar och tränar dagarna i ända för att gå ner i vikt, o detta sporrar mig, även om ingen annan tävlar så tävlar jag med er, i smyg..:) hehe

Så jag vill bara säga TACK! alla som delar med sig av vad ni tänker och känner, det är ni som hjälper mig att kämpa vidare o träna hårdare!  Nu kör vi så det ryker!!!

Kommentarer!
Postat av: Ellis

Bra inställning jessi kämpa på!!!

Kommenterat - 2011-03-06 / 22:05:46
Postat av: Anonym

Underbart! Älskar att läsa alla bloggar i familjen!

Kommenterat - 2011-03-06 / 22:56:50
Postat av: Jessica

Yess! Tack! O glöm inte skriva namn på kommentarerna vänner;)

Kommenterat - 2011-03-07 / 08:00:02
Postat av: Mia

Sorry! det va jag...:)

Kommenterat - 2011-03-07 / 10:14:39
Postat av: Elin

Ha!! Jag tävlar dig med fetknopp!!! (även om du må leda för tillfället så tar jag dig snart!!)

Kommenterat - 2011-03-07 / 21:21:49  | URL - http://Stellasmatte.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: hollidej.blogg.se

Kommentar: