fredagsmiddag!

2012-02-10 / 22:10:22
Fredagsmiddagen hos mamma idag var som jag gissade helt underbart god!! :)



Rådjur med grönsaker och sötpotatis och svampsås och lite aioli.... jisses så gott!! Hade kunnat äta hur mycket som helst!! :) hehe

O som vanligt fick jag i mig lite mycket choklad efter, att jag inte kan låta bli att trycka i mig gör mig så himla irriterad, tänk om jag någonsin kunde ta bara en liten bit efter maten.. men nej... jag bara måste trycka i mig tills jag får ont i magen... :( Suck! någon som känner igen sig? :)

Jag och mamma spelade lite alfapet efter maten så jag inte skulle somna i soffan till teven... Hehe jag vann!! Tjoho vilken mästare jag är... :) (not)

ne nu kallar sängen, två blogginlägg på en o samma dag, det ni!!! :):):)

Kommentarer!
Postat av: Mia

Så roligt att du bloggar ofta!!

Kommenterat - 2012-02-11 / 16:19:27
Postat av: Ellis

Jag känner igen mig Jessi :0) här hemma har det gått utför ända från julen har svårt att hitta motivation tyvärr.

Kommenterat - 2012-02-11 / 19:28:40
Postat av: Jessica

Ja jag försöker iaf Mia!:) vi har skött oss i ca 1 månad efter nyår men nu när det varit kallt har vi haft svårt att träna o då tappar jag motivationen :( så då trycker jag i mig, men nu har mamma o jag satt ett mål tillsammans o ska "tävla" lite så jag hoppas det ska hjälpa mig :)

Kommenterat - 2012-02-12 / 20:30:14
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: hollidej.blogg.se

Kommentar: