Kick off

2012-02-04 / 18:39:11



Jahapp då var man hemma efter kick off med jobbet i hestraviken.
Vi åkte direkt efter jobbet igår och var framme vid ungefär 18,00 för att snabbt hitta våra små stugor och fixa iordning oss lite. Sedan blev det föreläsning i två timmar med en norsk som hette Paal, bra och inspirerande!! han pratade mycket om attityder och mål mm...

Middagen serverades sedan i en annan byggnad och det var inte mer än kanske 25 m dit men jag höll på o frysa ihjäl på den lilla biten (på morgonen fick vi höra att tempen hade nått -23 grader så kanske inte så konstigt ;))

Vi åt förrätt som var en god avocadokräm och skaldjur (kan hända att det blir något liknande någon fredags middag framöver ;))
till varmrätt var det fläskfile inlindad i bacon och svamp sås, jag fick grönsaker till istället för potatis vilket jag var tacksam över.. :) Var god middag iaf!
Kvällen var trevlig i övrigt och det var skönt att sova i en nybäddad säng... :)

Blev hyffsat tidig morgon idag med god "hotell" frukost och sedan iväg på en liten utflykt som slutade på husqvarna museum... kanske inte riktigt vad man hade lust med dagen efter och alla var ganska trötta men det var endel grejer som var ganska intressanta och roliga att se...



första gräsklipparen... Känns som om det gått ganska tungt men han som fick använda den var nog överlycklig! :)



Denna vägde 11 kilo!! Krävs nog lite muskler för att orka gå runt o såga med den en hel dag ;)

Blev inte så mycket foton då jag glömde kameran som vanligt och bilderna från kvällen är mörka och suddiga med mobilen så ni för nöja er med detta "skrot" hehe

Nu är jag hemma och har precis ätit tacos!! Ska bara mysa i soffan ikväll ska bli såååå skönt!

Kram på er!

Kommentarer!
Postat av: Micke

Kul att se bloggen igång igen :),du har mycket att ta igen nu :)

Kommenterat - 2012-02-05 / 11:44:34
Postat av: Anonym

Låter som ett skönt avbrott i vardagen.

Kram på dig

Kommenterat - 2012-02-06 / 17:29:14
Postat av: Mia

Det va från mig..:-)

Kommenterat - 2012-02-06 / 17:29:44
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: hollidej.blogg.se

Kommentar: