70 års kalas

2012-06-05 / 20:06:46
Tänkte jag skulle lägga in lite bilder från Pontus pappa Kenneths 70 års fest som vi var på för ett tag sen! :)

Vädret var underbart och vi hann med ge-kås och en stor outlet strax innan göteborg. Där blev det inköpt en massa tavelramar, skor o allt möjligt! :):) Åh vad jag älskar skor! hehe

Väl i Göteborg blev det lite lekar och fördrink ute innan vi gick in för en god trerätters!



Olle är startklar för att springa! :)



Pontus syster och man glassar i solen... :)



Pontus fick också vara med o leka lite.. :)



Kenneth och Anna-Greta..



Pontus med sin fina familj!



Tage, Anna, Siri och Ruben (Pontus bror)



Isak, Olle, Noah, Mårten (Pontus bror), Nettan och Max



Simon, Linnea (Pontus syster), Petter och Olivia



<3

Annars rullar det på som vanligt, idag longerade jag Indi lite när jag kom hem efter jobbet... Och kom att tänka på en sak, jag har inte ridit honom på 12 veckor!!! Jag har ju ridit Hollan lite och Aragorn lite då och då men idag var första gången som jag riktigt kände att WOW vad jag vill sitta upp och piffa lite... :) ett ordentligt dressyrpass Hahaha Fick otroligt ridsug... Nästa fredag ska han få skor på sig igen och då tänkte jag faktiskt att jag ska börja rida lite!!! Har inte tänkt på att jag saknat det så mycket men nu skriker hela min kropp: JAG VILL RIDA!! Är så otroligt tacksam över att jag fick ha kvar min prins vid livet, såhär i efterhand kan man lättare reflektera lite över det som hände och nu inser man att det faktiskt var ruskigt nära att jag inte skulle få hem min kille vid liv. Jag älskar mina hästar så mycket!
På torsdag ska vi med Holly till semin och snälla snälla gud låt henne ha endast ett befruktat ägg så vi får ta med henne hem igen.... :/

Imorgon är vi lediga och jag ska ha lite lektioner här hemma och se om jag hinner fixa lite med huset. Nu är halva tvättat och dörren på kortsidan är igensatt ! Pontus och Petri har varit så duktiga i helgen.. :)

 I söndags sprang jag 1 mil igen och satsade järnet och klarade det på ca: 57 min!! Woho det trodde jag aldrig! Vilken lycka... :) Nu har ja inte hunnit träna varken igår eller idag men jag hoppas jag ska hinna med en runda imorgon, eller en timme i gymmet kanske... ;)

Jahapp detta får nog vara allt för idag gott folk!

Kram på er!
Kommentarer!
Postat av: mormor

Låter som mitt jätte duktiga barnbarn er lycklig hoppas det går bra även i fortsättningen med Indi so du slipper i framtiden alla beskymmer med honom kram

Kommenterat - 2012-06-10 / 19:50:00
Postat av: mormor

Låter som mitt jätte duktiga barnbarn er lycklig hoppas det går bra även i fortsättningen med Indi so du slipper i framtiden alla beskymmer med honom kram

Kommenterat - 2012-06-10 / 19:51:15
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: hollidej.blogg.se

Kommentar: