The big bang theory

2012-09-25 / 19:43:50
Sitter o tittar lite på TV (The big bang theory) och samlar mig för att gå ner i gymmet en stund... :) Igår sprang jag en runda på 8 km och det kändes bara sååå bra! Så idag får det bli ett pass i gymmet.... Det är så tråkigt att det blir mörkt så tidigt nu... :(
Men idag har iaf varit en toppendag!
 
Jobbet flöt på som bara den, mycket att göra fortfarande men det är ju bara kul...  det känns ju på kvällen då, man är lite tröttare än vanligt... :)
 
Kom hem och hoppade i ridkläderna och red ett underbart pass på Aragorn i paddocken, duktig pålle idag!
Sedan har jag ätit lite spenatsoppa... mmmm :) Vikt tvätt, diskat, vattnat blommorna och here I am... Pontus kommer strax hem efter en dag i sthlm på utbildning....
 
Snart fyller jag år! Tjoho! :) Fast börjar bli jobbigt att bli äldre... hehe
 
 
 
Kommentarer!
Postat av: Micke

The big bang theory är bäst , bara älskar den serien.

Du vet att du kan se dom mesta avsnitten här :

http://www.swefilmer.com/browse-thebingbangtheory-videos-1-date.html

Gratis :)

Kommenterat - 2012-09-26 / 11:31:20
Postat av: Jessica

Det visste jag inte :)

Kommenterat - 2012-09-26 / 12:35:16
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: hollidej.blogg.se

Kommentar: