Bilder

2013-02-18 / 19:04:24
Nu ska vi se om det går bättre att lägga ut bilder med denna nya app i bloggen. Tankade ner firefox eftersom safari bara dummar sig med bilderna!:)
Yes det går! Tjoho :) hehe Dåså, just nu är det träning i fokus för min del, är sjukt taggad och skulle helst vilja träna hela tiden men det orkar inte riktigt kroppen :) hehe maten har jag skött i en vecka nu men vet inte alls varför det är så svårt att låta bli sötsakerna....:/ eller alltså i veckan går det bra men på helgen är de som om den lilla djävulen på axeln blir starkare än mig, helt galen o skriker, ÄT ÄT ÄT... Haha Testade lchf choklad glass i helgen för att få något gott och den blev helt ok, det smakade ju choklad iaf :) hehe Helgen som kommer nu har vi hyrt en badtunna med några kompisar som vi ska ha här hemma o det ska bli så skönt!:) Helgen efter det blir det stiftelsen på garvaren i staden.... Kul kul!:) har endel att se fram emot, om inte annat bröllopet iaf... Hehe men jisses så mycket det är att tänka på...:/ det är många smågråter som man inte tänker på...:) Ja ja nu ska vi se om ni kan få lite bilder iaf...!
Choklad glassen
Lunch på helgerna brukar det bli endel våfflor, med bär till.... Gott gott!
En liten Aragorn... Jisses jag hade inte så mycket bilder...hehe En nu får jag nog gå o vika lite tvätt, Pontus är ute o skottar, usch vad mycket snö det verkar komma nu:( vill ju ha vår!!!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: hollidej.blogg.se

Kommentar: