Veckoinlägg

2013-01-14 / 19:16:37
Tänkte jag skulle försöka blogga en gång i veckan iaf så det hinner hända något mellan gångerna så man har lite att blogga om :) har ju även införskaffat en iPad så tänkte det skulle vara lite lättare att skriva :)
Veckan som gått har flutit på bra tycker jag, helgen är jobbigast med sötsuget men vi försöker hjälpa varandra så gott vi kan :) hehe det blev två löpturer och två pass i gymmet för min del vilket jag är nöjd med, fredagens vikt visade -2 kg men det är ju alltid så första veckan så nu är det bara att kämpa ännu mer om det ska hålla i sig någorlunda.....
Men eftersom jag försöker hitta något som jag kan hålla i framtiden så tävlar jag inte, det får ta den tid det tar sålänge det går neråt :)
Så helgen som gick hade vi bestämt för att lördags"godiset" skulle vara chokladfondue med mörk choklad. Som jag längtade efter detta!!!!:) haha
Blev lite mys med brasa faktiskt vilket vi brukar vara dåliga på :) 
Igår (söndag) slappade vi och på em kom två kompisar ut så det blev endel tjatter, middag och film. Alltid trevligt!:) 
 
På lördagen städade vi ut julen och rensade dessutom lite i vårt stora hus, allt detta fick vi hälla i vasken:/ hmmmm undrar om det är så att vi dricker för dåligt eller?:)
 
 okej nu börjar jag bli lite förbannad för nu har jag faktiskt bilder att lägga in men det går ju inte!!!!!!!! 
Känner mig inte alls imponerad av ipaden nu, även fast jag klickar på en annan bild lägger den in ölbilden igen :/ 
Nä det blir inte mer nu då, förbaskat! 
 
Kommentarer!
Postat av: Mamma

Det är appen som är dålig inte ipaden :)

Kommenterat - 2013-01-16 / 08:40:00
Postat av: Micke

Hälla ut verkar onödigt !?

Kommenterat - 2013-01-17 / 18:26:33
Postat av: Jessica

Men jag använder ingen app till bloggen :)

Kommenterat - 2013-01-21 / 06:58:03
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: hollidej.blogg.se

Kommentar: