Bilder säger mer än ord...

2010-04-06 / 08:51:20

Nu tänkte jag visa helgen med bilder istället för att skriva så mycket, impade? haha det är inte riktigt likt mig att komma ihåg att ta med kameran när jag ska någonstans men denna helgen har jag haft med den nästan överrallt;) mohaha...

Helgen började med en ledig fredag som innehöll en tidig morgon tillsammans med underbara vänner och ett besök på Elmia:)


Jah och Lisa i bilen påväg till Jönköping:)


Min favoritbil;) Hehe

Efter Elmia Blev det grillar hemma i Sunnertorpa och en mycket trevlig kväll..

Lördagen blev tidig morgon som vanligt för mig och ut på en tur i skogen med Hollan o sedan träning på Ceasar i torpa, gick kanon!:) På kvällen blev det middag hos mamma o Petri (grillat igen;)) Sedan blev jag upplockad av Susanne o Fredrik och åkte med dem in till stan för utgång!:)


Jag och Susanne under uppstart;)


Jag inne på Harrys:)

Söndagen blev sedan mycket lugn, en ridtur i skogen på Hollan o sen storstädning av heeeela huset;) Pontus åkte sedan in till stan lite så jag låg på soffan hela em o vilade, sååå skönt! På kvällen kom Marcus på middag, hemma gjord pizza, mumms!!!!:)

Den lediga måndagen bestod av tävling i Eriksmåla med Ceasar.
Han var sååå duktig och kämpade verkligen för att göra sitt bästa, var så kul att tävla en häst som kämpade för att vara till lags, sist jag red en sådan häst var när jag var ute på Intact o tävlade...



Ceasar på framridningen inför andra klassen..



När jag kom hem efter tävlingen vid 7 så var en god middag färdig som avnjöts tillsammans med Pontus föräldrar som var på besök... Fläskfile;)

Så helgen har varit fullspäckad känns det som men det är kul att man har något att göra;)

Veckan blir lugn o sedan får vi se vad kommande helg har att erbjuda;)

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: hollidej.blogg.se

Kommentar: