Första inlägget av mig:)

2010-01-19 / 20:44:09
Jahapp, detta blir mitt första inlägg i denna nya helt otroligt fina blogg!:)
Malin har varit sååå duktig och designat den (tacktacktacktack) är kanske lite småfix kvar men detta är som den kommer se ut i stort sett;)

Eftersom jag redan skrivit i den gamla en gång idag så finns den inte mycket att skriva just nu;)

Middagen idag är avklarad, Kyckling i ugnen med morötter och bulgur. Väääldigt smaskigt!
Pratat med Mia nu ett bra tag om mat och allt möjligt, trevligt och lärorikt som vanligt:)

Måste nu bege mig ner i stallet och rulla in en stol hösilage bale:/ Blir nog skoj i mörkret och snön, tur Pontus är så stark;) hehe

Får blogga lite mer imorgon, hoppas det händer något spännande då så jag har något att skriva om;)
Kommentarer!
Postat av: Susanne

Åååhh så fint du har fått det! =) Mycket bättre än den förra ;)

Kommenterat - 2010-01-19 / 21:10:45  | URL - http://tussosuss.blogg.se/
Postat av: Jessica

Det tycker jag oxå!:) Den är så fin så jag vill titta på den hela tiden, hehe hoppas fler tycker det?!:)

Kommenterat - 2010-01-19 / 21:43:31
Postat av: heidi

Riktigt snyggt :)) Har redan berömt Malin ;) Headern gillar ja riktigt mkt :))

Kommenterat - 2010-01-19 / 23:18:37  | URL - http://heromer.blogg.se/
Postat av: Elin

Hej hjärtat.

Jag håller ju på o startar upp mitt egna företag nu, ska ju ha kurser och så. Men så blev jag lite fast med det här med halsbanden - så hoppas att jag kan få ordning på någon form av försäljning - om de blir poppis och håller. Kan se om jag kan få ihop något som kan funka på Nookisen ändå. Vet du hur ett halvstryp funkar? Det sitter ju löst på och hänger runt halsen när man inte har på kopplet - och blir tightare när kopplet stramas åt. Gör man det tillräckligt stort så borde det funka? Eller vad tror du?

Kommenterat - 2010-01-19 / 23:26:56  | URL - http://stellasmatte.blogspot.com
Postat av: Marita

Tänk att min lilla älskling fick vara med :)

Byt lite teckensnitt och ta bort reklamen så är den superfin..(tycker jag)

Kommenterat - 2010-01-20 / 08:06:22
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: hollidej.blogg.se

Kommentar: