Blogga blogga blogga...

2010-11-03 / 10:16:36
Nu är det nog dags igen... var ett tag sen sist som vanligt, sorry, inga bilder har ja att lägga in heller..

Det känns som om jag varit någon annan stans ett tag... Jag har inte orkat ta tag i någonting, huset har varit skitigt, kylskåpet tomt o gymmet har inte varit upplåst på över en månad... Jag vill ingenting mer än att sitta still... Jag är trött på allt vad mat heter, finns ingen motivation till att laga något, tur att Pontus jobbade över så mycket förra veckan o fick mat på jobbet för jag hade ingen lust att ställa mig o laga något...

Jag vet inte om det är vädret och mörkret som gör det... eller den dumma boken jag läser just nu, jag vill inte erkänna det men jag måste nog det snart, Jag är en Twilight nörd! Har snart läst ut tvåan och jag kan säga att jag har ALDRIG i hela mitt liv blivit fast i en bok som dessa, så fort jag slutar läsa och tittar upp så tror jag att jag är där, jag tror att det som hänt i boken faktiskt precis hänt.... Gahh jag skäms verkligen men är helt uppslukad!
Känner mig helt frånvarande och går i min egen lilla värld.... Konstig känsla och som sagt jag har aldrig läst en bok som gjort mej såhär... ska bli skönt när ja läst ut dem o kan återgå till mitt eget liv istället...;)

Igår tog vi oss ändå i kragen o gick ner på gymmet! Hade noll motivation verkligen men gjorde det jag skulle göra vilket kändes skönt efterråt så jag hoppas vi kan ta tag i det nu igen, ska försöka få lite ordning på maten med men är så trött på o laga samma mat hela jäkla tiden! men har ingen motivation till att laga nya saker heller... Ush jag låter ju som en klagande åsna! Haha.... men jag är i en svacka nu... jobbar på att ta mej ur den o hoppas att det fina vädret som ska komma i helgen ska kunna hjälpa mej lite!:)

Hästarna mår annars bra, dagarna är en kamp mot mörkret då jag har inte svårt att hinna med efter skolan, men jag kämpar på...

Nu börjar det närma sig en härlig STHLMs helg snart o om några veckor firar jag o Pontus 4 år, då ska vi faktiskt gå ut o äta hade vi tänkt.... Måste börja fundera på lite julklappar snart med...

Klarade inte förra kursens tenta heller så har lite att ta igen... men det ska nog gå bra!:)

Dags att fokusera på föreläsningen igen nu....

Kommentarer!
Postat av: Petra

Usch det är inge vidare när man känner sig lite nere men hoppas att det går över snart :)

Jag har hört flera som har blivit helt uppslukade av Twilightböckerna så jag vågar inte börja läsa dom...

Ska bli kul att ses om några veckor!!

Många kramar

Kommenterat - 2010-11-07 / 11:29:46
Postat av: Malin

Hjälmen... Ja du hon satt på Tähti när hon satt fast i gången. Så inget vi tänkt på. Finns tyvärr inga så små hjälmar i stallet. Jag letar ju själv efter en till John. Inte det lättaste kan jag tala om!

Kommenterat - 2010-11-07 / 20:25:06  | URL - http://maromer.blogg.se/
Postat av: Mia

Det är inte meningen att man ska förstå vad Malin pratar om va??

Kommenterat - 2010-11-07 / 22:26:41
Postat av: Jessica

Petra: haha ja fast dom e ju bra;)

Malin: DU får väl slänga på din hjälm den går ju att ställa in:)O vi har lätt hittat hjälm till små, inget större problem;)

Mia: Haha nja Malin svarade på en kommentar som jag gjort i hennes blogg;)

Kommenterat - 2010-11-08 / 12:48:41
Postat av: Jessica

Petra: haha ja fast dom e ju bra;)

Malin: DU får väl slänga på din hjälm den går ju att ställa in:)O vi har lätt hittat hjälm till små, inget större problem;)

Mia: Haha nja Malin svarade på en kommentar som jag gjort i hennes blogg;)

Kommenterat - 2010-11-08 / 12:50:04
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: hollidej.blogg.se

Kommentar: