FIBER!!!

2012-02-02 / 19:50:02
Woho allesammans nu har vi fiber och snabbt internet hemma! synd bara att min dator är kass men det går ändå...:)

Så vad ska man skriva om när man inte bloggat på evigheter?

Ute är det kallt som sjutton och jag red när jag kom hem från jobbet idag o höll på o frysa fingrarna av mig! Nu har jag suttit under min värmefilt ett tag och äntligen fått upp värmen lite... :)
Eftersom ingen har sagt något på jobbet så kan jag nu nog våga säga att jag har en fast anställning! Känns så himla skönt, som en sten som lättats från mitt hjärta... hehe Så grattis till mej! :):) Allt går bra och det känns som om jag har en plats där, jag gör inköp, hjälper kunder, packar upp varor, trycker kläder och håller på med lite marknadsföring, trivs som fisken i vattnet, även om man aldrig är sugen på att gå upp till jobbet på morgon... ;)

Annars rullar allt på som vanligt, jobb hästar träning. Jag försöker just nu gå ner de kilon som jag gick upp över jul men det går seeeeegt... :( känns så tråkigt när jag var så nära mitt mål innan... men nu är det 4,5 kilo kvar...:( men men jag kämpar på, var ute o sprang i kylan igår men idag är det alldeles för kallt så idag stannar jag inne!
Måste packa... imorgon ska jag på kick off med jobbet... är inte alls sugen på detta då vi ska gå på husqvarna museum på lördagen så kommer väl inte vara hemma förns 5 eller nått... men det är väl bara att bita ihop...

Indi mår bra o jag håller på att sätta igång honom efter vintervilan, men Holly har någon konstig svullnad på ena juvret. hon äter just nu penicillin men verkar inte vilja bli bättre...:( Så får väl se om jag måste åka till helsingborg med henne nästa vecka... känns inte alls kul o har detta i huvudet hela tiden vilket gör mig väldigt orolig och nere.... men hon ska få penicillin idag och imorgon så jag hoppas på ett mirakel....:/

Ne nu måste jag nog gå o packa om jag ska hinna det innan jag ska sova...:) Så ni får nöja er med denna uppdatering sålänge, för nu ska det bloggas så ofta jag hinner! Måste bara testa att lägga upp en bild för att se hur läng tid det tar.. :) hihi



Hahahahahaha helt amazing! Det gick på två röda!! :)))) Bjuder på en bild från i sommras när Susanne ligger o solar. längtar till sommaren!!!!! :):):):)

Kommentarer!
Postat av: Susanne

Åhhh va roligt med lite uppdatering här ;) Hade nästan glömt bort adressen hit hehe! GRATTIS till jobbet och till fibret :) Hoppas hollanboll kryar på sig så ni alla får må bra <3 Vilken underbar bild, jag längtar tills jag ligger där i sommar igen och glassar ;) All kärlek till dig min bästaste vän <3

Kommenterat - 2012-02-02 / 20:55:02
Postat av: mormor

Va roligt att ni äntligen fick ordning med bredbandet mår so gott kram mormor!!

Kommenterat - 2012-02-02 / 20:56:45
Postat av: mormor

Va roligt att ni äntligen fick ordning med bredbandet mår so gott kram mormor!!

Kommenterat - 2012-02-02 / 20:57:45
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: hollidej.blogg.se

Kommentar: