Helgen...

2012-02-19 / 15:05:20
Usch så fort helgerna går... Man hinner ju knappt blinka så är den över... :(

Har iaf hunnit med lite men ändå inget denna helg känns det som... hehe

Gårdagen började med en välbehövlig sovmorgon!
dagen bjöd sedan på ridning i regnet, gymmet i 1 timme och promenad med hunden i regnet... På kvällen gjorde vi lite god middag med tända ljus eftersom vi inte gjorde något speciellt på alla hjärtans dag... :) Det blev inbakad lövbiff (mozarella och soltorkad tomat i den) och till det stekt sötpotatis i olja och aioli till!! O det var så himla gott så vi hade kunnat äta hur mycket som helst... Jisses säger jag bara... o så enkelt, tror det tog mig 30 min ungefär att laga detta... Tog en bild på min tallrik men den såg inte så rolig ut på bilden så ni får inte se det... hehe men testa gärna detta för det är super verkligen!! Mozarellan o tomaten gör sig så bra i köttet... mumms!!
(ja jag gillar mat... :))

Idag har jag hunnit med en ridtur tillsammans med mamma och sedan städat lite, nu funderar jag på om jag ska gå ner i gymmet eller gå ut med hunden eller sätta mig i soffan?! Har något konstigt som gör ont i ryggen, den nedre delen lixom, det är som om det hugger till varje gång jag kommer i "fel" läge... när jag t.ex. böjer mig ner... Så vet inte om jag hoppas över gymmet o tar en längre promenad med Nookisen istället?! :):)
Som för övrigt är nyborstad och sååå fin! (kanske är dumt att ta ut han o smutsa ner honom då?! :))


Annars som sagt så har helgen flugit förbi som vanligt... :(

Nästa vecka är jag själv på min avdelning på jobbet då Anette är på semster så det blir nog fullt upp! KUL! :)

Ne nu går jag ut med hunden!

Kram på er!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: hollidej.blogg.se

Kommentar: