Vår?

2012-02-24 / 20:32:41
Hmmm undrar om våren är här? Får väl inte hoppas för mycket men det känns som det, det blåser ruskigt mycket ute just nu bara... :/ Ska nog gå o ta inte pållarna snart... :) Skönt när de kan vara ute till 21 iaf...
Idag var första gången i år som jag inte hade vinter jackan på mig förresten... :) Lycka!

Veckan har susat förbi som vanligt, tycker det går fort...
Har bokat till hos veterinären i helsingborg till Holly på måndag, orkar inte vara orolig för henne längre och hoppas att de kan hitta felet så hon kan behandlas och bli bra. Snälla Malin ställer upp och följer med eftersom mamma jobbar.... Du är gult värd Malin och jag uppskattar all din hjälp enormt mycket!

Igår var det programridning i Sickinge med Indi (även då ställde Malin upp och hjälpte mig:)) Tyvärr var de efter i tiden så min framridning blev på tok för lång och Indi blev lite tjurig... Men men fick lite tips iaf och fick komma ut och titta lite... Vet dock inte vad jag ska göra åt mig själv när jag rider program bara, blir så frustrerad för jag känner att jag ändrar min ridning så fort jag börjar rida programmet men vet inte hur jag ska göra för att inte göra det... :/ Det påverkar ju såklart Indi och ritten negativt, tycker jag har försökt komma på detta i flera år men inte hittat någon lösning... :/ Får väl se hur detta tävlingsår blir, jag är positiv iaf och känner lugn just nu, vi tar dom som dom kommer... Jag har lagt ner mina mål om globen med Indi så vi tar tävlingarna som dom kommer... :) hahahaha
Men tänkte satsa på att starta mvs i år iaf... :) Ska nog gå bra, Om paddocken kan hålla sig fin ska jag ringa Caroline snart så hon kan komma hit o träna mig snart! Längtar!!!

I tisdags longerade jag inte i snön på åkern för förhoppningsvis sista gången för ett tag framöver... :) Solen sken (eller var typ påväg ner) och det var någon grad över nollan, helt underbart! o han var tokig som vanligt... hehe Sparkade så ena bakskon flög.... hehe tur hovslagaren kom dagen efter!


toker.... :)



Min fina prins.... :)

Imorgon är jag själv hemma då Pontus åker till Göteborg för att hjälpa sina föräldrar att flytta... blir nog lite ridning och mys tror jag visst bestämt... :):) Lugn helg!

Ne nu kissar jag på mig o hästarna börjar nog bli sugna på att komma in... :)

kram på er sålänge!
Kommentarer!
Postat av: Mamma

Lilla buskillen :) så himla speciell den hästen och som hovslagaren sa...han blir nog aldrig vuxen den... :)

Ska kolla lite på jobbet om tips för att få ridningen att funka på tävling , har en kille som varit landslagstränare i fotboll och vet massor om mental coachning :)

Annars är det bara göra som du sa, ta en sak i taget och sikta på målet. Ni är så duktiga och kom verkligen långt förra året eller hur :)

Kommenterat - 2012-02-25 / 09:48:16
Postat av: Jessica

Haha ja han e ju det och han kommer nog alltid vara en bebis... :)

Jasså det har du inte sagt något om nu blev jag nyfiken! :)

visst gjorde vi, det gick ju inte bakåt iaf... ;) Man får vara nöjd med det lilla... :)

Kommenterat - 2012-02-25 / 21:25:46
Postat av: Ellis

Ja man fick riktiga vår känslor i veckan som vanligt med i dag har det även här blåst snöat och regnat :0(

Kommenterat - 2012-02-25 / 21:33:10
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: hollidej.blogg.se

Kommentar: