Veckan som gått...

2012-02-10 / 17:24:29

Har susat förbi som alla andra veckor, ibland undrar man vad mer som ska hända i livet, veckorna bara går o går... men hela tiden kommer det små saker att se fram emot och det är dem som gör att man fortsätter vidare och lever igenom vardagen :)

I onsdags var jag på jobbet till 19.45 då vi hade lite utbildning på kvällen, det handlade om hörselskydd och andningsskydd vilket jag tyckte var mycket intressant, inom dessa områden är min kunskap väldigt liten även om jag inte kan påstå att jag känner mig mycket säkrare på andningsskydden då det var mycket att tänka på där och klockan var mycket när vi gick igenom dem... :) Det är så tråkigt när vi gör nått sånt med jobbet bara för det är ALLTID en baguette till "middag" då... å jo jag äter ju inte sånt gott vitt bröd...:( Så det blir två ostbitar, lite skinka och några tomater till mig... :( Jag var vrålhungrig!!! Såklart skulle jag åka o handla sedan, kul kul, var hemma vid nio och gick direkt ner i stallet för att mata hästarna, sedan fick jag med mat!! så onsdagen var väl inte världens roligaste, men i övrigt är jag nöjd med veckan... O den är ju inte slut än!!!


Imorgon kommer Fam Römer/Rönn och Malin ska låna Aragorn så vi kan rida ut tillsammans! Ska bli så himla roligt för det var evigheter sedan vi red tillsammans sist... Kommer faktiskt inte ihåg sist vi red ut tillsammans? Kommer säkerligen bli mycket skitsnack, förhoppningsvis snälla hästar men det är inget jag räknar med... ;) hehe
Sedan blir det middag mm så det ska nog bli en bra dag... :)

Nu är det dags att ta sig ut i kylan igen o åka till mamma o Petri för lite fredagsmiddag! Idag ska vi få rådjur så ska nog bli gott, det blir ju alltid gott där iof så jag är inte speciellt orolig.. :)

Kram på er!

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: hollidej.blogg.se

Kommentar: