Helgen

2010-04-26 / 09:04:50

Har varit både bra och dålig...
Under lördagen släppte vi in Aragorn till de andra hästarna... Stackarn fick inget trevligt bemötande kan jag ju inte säga men det blir bättre o bättre för varje dag nu... Dock gick det inget vidare för lilla Indi som fick en nerv i kläm och inte kunde gå...:( Det blev då en resa ner till Helsingborgs djursjukhus där veterinär undersökte och gav medicin. Redan dagen efter var min lilla prins bättre men måste stå i box till onsdag...:( Han är så ledsen så ledsen... Det gör så ont i hjärtat att höra honom stå där inne o skrika på de andra hästarna....:(

Söndagen blev en lugn och mysig dag... En tur i skogen med Hollan, sååå mysigt.. lite fika hos mamma o Petri o allmänt mys ute i solen... Åt middag kl: 17.00!!!! Herre min tid det har inte hänt på jag vet inte hur länge, kändes väldigt skönt när man sedan kunde vara ute till 21 efter det;) Jag stormtrivs när det är så fint väder...!

Idag (måndag) är det dock inte lika fint som jag trodde så Hollan går utan täcke men nu e de molnigt... brr... Docl 14 grader ute så hon kanske klarar sig;) hehe



En bild på en kyrka som var påvägen där vi hämtade Aragorn, tyckte den var så himla fin!!


Aragorn innan ihopsläppet.... Han vill ju så gärna vara med de andra lilla killen....:(
Mamma tog en promenad med honom till paddocken själv igår... Gick som en hund efter henne:) Det gillar vi!



Det får nog vara allt för denna gången.... Försöker skriva på mitt LIA arbete.... tråååk!! Måste börja med presentationen oxå, vet inte riktigt hur jag ska göra den bara...:/
Kommentarer!
Postat av: Carina

Åh vilken fin kyrka. Var låg den? Söt han är hästapållen, hoppas de tar emot honom snart så han inte längtar efter sina gamla kompisar hi hi. Kram

Kommenterat - 2010-04-26 / 10:49:01  | URL - http://www.stalldressce.se
Postat av: Jessica

Haha ja du jag tror mamma får kommentera om vart kyrkan finns;) Men som sagt jag vart väldigt förtjust i den! Ja han längtar nog lite efter sina shettiskompisar... men det blir nog bättre snart!:)

Kommenterat - 2010-04-26 / 11:56:10
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: hollidej.blogg.se

Kommentar: