Helgen som varit....

2012-09-30 / 16:58:54
Jisses så trött jag är och inte känns det som om man fått något gjort heller... 
Denna helgen har det varit nationella dressyrtävlingar i Sickinge så det är där jag och mamma har spenderat vår tid... Jag har skrivit protokoll och mamma suttit i sekreteriatet.... Lite mer än halva lördagen och söndagen...
Allt har gått bra och det är alltid kul att se lite fina hästar, även om jag saknar att komma hem efterråt och få trimma på min egen då... :(
 
Idag hade jag även två elever varav en av dem var ny så denna hästen fick jag sitta upp lite på... Alltid spännande med nya hästar... :)
 
Känner mig lite missnöjd med veckan annars bara då jag haft fullt upp så har knappt hunnit träna.. :/ Blev bara mån, tis och ons.... I torsdags hade jag elev igen plus att jag fick rida en av hennes hästar... I fredags var min mage dum...:( Den gjorde ont... :( Och när man dessutom inte sovit ordentligt på en vecka så man är trött så försvinner motivationen helt... :(
Pontus är på Däckia och polerar vår bil så nu skulle jag faktiskt kunnat ge mig ut på en löparrunda men känner mig seg och trött... :( Funderar och funderar på om jag ska göra det eller inte men tror faktiskt jag hoppar över det... Ibland måste man lyssna på kroppen och ikväll vill den sova tidigt och vila! :) Tror dock inte att vägningen blir så rolig som jag hade hoppats på måndag bara... :(
 
Annars har jag mycket att se fram emot nu... :) Imorgon fyller jag år, på fredag ska vi ut o äta och dessutom är mormor här!! :)
På lördagen ska vi ut o partaja för då är det Björn Rosenström! :)
Sen veckan efter ska jag på Snickersutbildning (någonstans utanför Göteborg) tors-fre och sen ska vi ut med jobbet på lördagen.
Sen är det ledigt en helg innan Jenny och Viktor kommer hit för att hälsa på. ska bli så himla kul!!!!! :)
I slutet på november ska vi till sthlm och globen horse show och sen börjar julen närma sig! :)
Just nu känns det som om jag har lite flyt, för en gångsskull.... Hoppas bara det håller i sig... O att jag imorgon hittar motivationen till träningen igen!! :) Går lite segt med vikten och "pluffset" på magen så tror det är därför jag tappar motivationen lättare nu än jag gjorde förra gången.... Men men jag har ingen brådska sålänge det går på rätt håll! :)
 
Såja nu är ni lite uppdaterade men någon roligt bild har jag tyvärr inte så ni får hålla tillgodo med text, det är bättre än inget.... :)
 
Kram på er!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: hollidej.blogg.se

Kommentar: