Vår...

2010-04-12 / 10:42:32

Ja nu början det äntligen kännas som vår!!! Helgen har varit toppen och solen har visat sig hyffsat mycket;)

Lördagen bestod av lite ridning, ett svettigt dressyrpass på Hollan boll;) känns ganska fin faktiskt min lilla tjej:) Sedan var jag o mamma duktiga o fixade lite i rundpaddocken, blev så bra så bra, känns skönt att få lite gjort;)
På kvällen blev det lite hämtmat hos mamma o Petri, det var ingen som orkade laga någon mat så trötta vi var efter dagens arbete;)

Sovmorgon i söndags...:) Låg lagom länge,  till 9, sedan gick jag en promenad med lilla Nookisen o åt frukost innan jag gick ner i stallet o tog en tur med Hollan i den härliga solen!!:) MYS på hög nivå;)

På em kom Susanne o Fredik och vi hade som ni ser en helt underbar eftermiddag i solen ute, Spelade lite krocket o bara satt o snackade på en filt i solen, heeelt underbart!
Speciellt som det blev en liten skål med glass oxå;)







Lite senare kom Pontus hem, tillsammans med Hammarlund, Marcus och Johan. Då satte vi igång grillen och under tiden hämtade Pontus o Fredik lite utemöbler så vi kunde sitta ute lite medans köttet blev färdigt;) Så nu är utemöblerna framme!!:)




Det känns hur sommaren börjar närma sig nu, snart blir allt grön o fint igen, som man längtar!!!!:)

Sol idag med, tråkigt bara att sitta instängd i en betongklump o inte få vara ute o njuta av solen:( Man hade ju kunnat tänka sig att gå hem tidigare idag.....;)

Kommentarer!
Postat av: Mia

Visst är det underbart! Solen tittar fram, det är ljust jätte länge på kvällen! Lovley!

Kommenterat - 2010-04-12 / 12:17:44
Postat av: Jessica

Ja Mia helt underbart nu!! Hästarna går utan täcke och solar sig hela dagarna, vintertäckena ligger långt ner i lådan nu;) Ska nog ta mej en lång uteritt när jag kommer hem idag, som sagt det är ju ljust så man behöver inte tänka så mycket på det;) Bara njuta av dagarna!

Kommenterat - 2010-04-12 / 13:12:12
Postat av: Elin

Åh vad mysigt ni har det. Längtar tills jag får komma o hälsa på er igen!

Kommenterat - 2010-04-14 / 09:15:08  | URL - http://stellasmatte.blogspot.com
Postat av: Jessica

Det längtar jag oxå efter....:)

Kommenterat - 2010-04-14 / 13:16:51
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: hollidej.blogg.se

Kommentar: