En riktig semesterdag!

2010-08-16 / 21:40:07
Idag måste jag säga att vi har haft en riktigt bra dag, trotts tråkigt väder;)

Började med en hyffsat tidig morgon då vi åkte till Plönninge för att vara med att vinka av Rebecka som börjat där!:) Var riktigt kul att komma dit igen där jag spenderade ca: 3 år av mitt liv, träffade några lärare som kände igen mig, hehe kan förstå om man inte gör det annars med tanke på hur många elev som går där varje år;)

Vi åt lite lunch på skolan tillsammans med Mio och Rebecka och sedan vinkade vi av henne för en färd vidare till Ullared! Skulle inte ha något speciellt som vanligt men ändå går man därifrån med ett alldeles för lång kvitto, köpte dock äntligen en epilator så nu ska håren på benen bort bort bort!!;) Blev lite annat smått och gott annars och sedan lite strosande i affärerna utanför innan vi var tvugna att fara vidare.... till.... Laxbutiken!!!

Blev buffe med massa god lax och sås o mums mums mums så gott det var;) Men kan säga att jag är fortfarande mätt o nu är klockan snart 22, haha

Efter maten åkte vi och storhandlade lite o sedan hem, en liten promenad med hunden o sen soffläge;)
Är nöjd med dagen tycker vi hann med mycket, dock spenderades alldeles för mycket pengar...:/ Men någon gång ska man väl kunna få unna sig något eller???!
Kommentarer!
Postat av: Sandra Hagberg

tänkte bara säga att ja tycker om att läsa din blogg :)

Kommenterat - 2010-08-16 / 21:59:01
Postat av: Marita

Någon gång måste man få slösa lite, det är ni värda :)

Kommenterat - 2010-08-17 / 08:07:13
Postat av: Jessica

Hehe tack sandra!;)Roligt att höra.

Har du inte läst inlägget: "hästar, hästar, hästar"? Kommentera!!:):)

Kommenterat - 2010-08-17 / 12:27:06
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: hollidej.blogg.se

Kommentar: