Helgen som varit...

2010-12-13 / 11:59:08
Har varit riktigt bra faktiskt!:)
I Fredags var det tenta som var svår tycker jag men hoppas hoppas jag klarat den så man slipper göra om...:/ Em bestod av en tur i skogen med Hollan o sedan en barbacka tur på Aragorn i paddocken:) Pigg var han den lilla busungen men snäll o varmt om rumpan var det:) hihi
Fredagsmiddagen hos mamma o Petri var god som alltid o efterrätten var heeelt underbar!!!:) mums mums mums!!
Hon är så duktig min mamma:)
I lördags red ja o mamma en liten sväng på fm för att sedan åka till halmstad för lite julklappsshopping!! Hittade faktiskt endel så nu känner jag mig lite mer lättad inför julen, hehe blir Ge-kås på fredag nu för att hitta de sista!
När ja kom hem var det bara att hoppa in i duschen o byta om för att åka till Susanne o Fredrik! Serverades planka a la Fredrik! O var väldigt gott:)
Till efterrätt hade Sussanne gjort kladdkaka!:) Sicken lyx middag det blev!:) Det tackar vi för!
Denna kvällen fick Pontus dricka lite o Jag körde, eftersom vi nu har upptäckt att Nookisen o deras katt fungerar ihop så var han såklart med, Fredrik tyckte han skulle ha en liten krona:)
Vi bestämde oss på kvällen för att gå ut oxå:) Jag o Susanne skulle sminka oss men det var några som hann före att rota runt i sminkväskan...:/
Hmmm ja har nog inga kommentarer killar;)
Som vanligt hade vi en toppenkväll ute o stod på dansgolvet tills de stängde:)
Vi var hemma o gick o la oss strax efter 3:) Lagom kväll tycker jag...
På söndagen blev det en händelserik ridtur tillsammans med Susanne, Hästarna var duktiga o skötte sig tills.... Vi mötte en travare med släde bakom sig... hehe dessa mesiga dressyrhäst vände på klacken o galopperade åt andra hållet... Suck! Indi blev lite tokig men efter många om o men lyckades vi komma hem.... 30 min senare än planerat..:/
Söndag em var underbar... städade hela huset tillsammans o sedan bänkade vi oss i biorummet till två filmer med ostbågar:) En liten paus mellan filmerna dock då vi åt lite..:)
Idag måndag börjar vi en ny kurs i skolan, än så länge verkar det helt ok;) hehe
O som sagt fredag är det Ge-Kås som gäller o sedan blir det STOR städning av huset + mys!:) hihi
Kram på er! Snart får ja träffa alla mina underbara syskon med respektive o barn:):):) O mormor såklart! hihi
LÄNGTAR!!!
Kommentarer!
Postat av: Ellis

Det låter som en toppen helg, ska bli kul att komma ner till er i jul.

Det är mycket gott och onyttigt ser jag hur går det med träningen?? Eller är du som oss, tar nya ta efter jul och nyår som man brukar lova sig själv :-)

Kommenterat - 2010-12-13 / 12:57:33
Postat av: Jessica

Ja det ska bli så mysigt!!:)



Nja alltså jag skulle gärna träna nu men det är lite väl kallt i vårat gym...:/ känns jättetråkigt för vi vill verkligen men då fryser jag ihjäl...:(

Kommenterat - 2010-12-13 / 13:34:18
Postat av: Malin

Ja det fås ni allt trycka in;) Du måste ju testa min galenpanna oxå;) Så vi får ta en dag/kväll ihop!



Och förresten vad önskar du dig;)?

Kommenterat - 2010-12-14 / 17:19:48  | URL - http://maromer.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag saknar dig med tjockis! Massvis! Jag har förresten fått en inbjudan till Ljungby BK igen, så jag kommer tillbaka till våren iaf :-)

Kommenterat - 2010-12-16 / 22:42:39  | URL - http://stellasmatte.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: hollidej.blogg.se

Kommentar: