Allt o lite till...

2010-02-13 / 23:20:09
Torsdagen blev super!!
Blev en tuff dag då jag gick upp tidigt för att hinna med allt, fixade hästarna på fm o åkte sedan in till stan för att handla present till Petri, handla mat o städa på Däckia.
Strax innan 5 åkte jag till Ellen för att göra mig iordning till 500 festen!!!:)
Vi var första hos Dennis och träffades många av oss i klassen, myyycket trevligt måste jag säga;)

Gick sedan till skolan där det bjöds på mat och dans! blev hem ganska tidigt (ca:12.00) då jag var väldigt trött;) Det blir så när man går upp tidigt, hehe

Fredagen flöt på som vanligt, förutom att jag vilade hela eftermiddagen, haha mycket skönt efter så lite sömn:) Blev fredagsmiddag hos mamma med besök av Petris familj, god mat som alltid hos mamma;)

Lördagen idag har vädret varit kasst:( blåst och snö men det trottsade jag som vanligt med båda hästarna och motionerade dem som vanligt, nice;) Fika med tårta o grejer blev det sedan hos mamma efter stallet, Petri fyller år idag!:)
Har precis nu kommit hem från Halmstad där vi ätit gott på restaurang och nu är jag väldigt mätt:) Ska bli skönt att krypa ner i sängen strax;)

Bilder från helgen kommer på måndag när jag har lite snabbare internet, har varit väldigt duktig på att ta bilder denna helgen måste jag säga, haha Maaaaassa bilder från torsdagen och lite bilder på den goda maten idag;)

Kommentarer!
Postat av: christer

låter kul med lite fest tråkigt bara att du gick hem så tidigt 12.00 kanske du skulle stannat till 24.00 hi hi

ha det gott

Kommenterat - 2010-02-14 / 19:25:36
Postat av: Jessica

Hahahaha så rolig du är.... ;)

Kommenterat - 2010-02-15 / 08:36:39
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: hollidej.blogg.se

Kommentar: