Igår...

2010-02-10 / 13:27:53
Oj oj oj så duktig jag var igår!:)

Sprang direkt ner i stallet när ja kom hem från skolan o longerade en väldigt pigg Indi;)
Sedan blev det promenad med Nookisen vilket han uppskattade väldigt mycket;)

Satte mig sedan på cykeln i 30 min, gjorde även 30 sit-ups, hade lite energi kvar sedan och tog mig då i kragen och planeterade om lite blommor inte inte mådde så bra;) hehe Inte min specialitet det där med blommor o växter;)

Pontus lagade mat under tiden och vi åt i lugn o ro till CSI på teven :)

Efter en stund vid teven satte jag mig framför datorn och jobbade med det jäkla skolarbetet, gick ganska bra o var färdig till det var dags att gå ner o mata pållarna o natta dem för kvällen;)

Blev en snabb dusch innan sängen, skönt o vara ren ju;) hehe

En liten bild på gårdagens middag;)



Detta är Pontus tallrik;) Min var utan lök o lite mindre, hehe Men gott var det!!
Kommentarer!
Postat av: Malin

Å vad gott det ser ut! Vad är det för något?? Tomat, lök och potatis ser jag;)

Kommenterat - 2010-02-10 / 13:50:16  | URL - http://maromer.blogg.se/
Postat av: Jessica

Haha det är pannbiff bara;) Men myyycket gott;)

Kommenterat - 2010-02-10 / 20:57:49
Postat av: christer

låter bra med att äta i lugn o ro

Kommenterat - 2010-02-10 / 22:01:02
Postat av: Jessica

Haha menar du att ni inte brukar göra det?!=)

Kommenterat - 2010-02-11 / 11:46:59
Postat av: Malin

Köpte den på blocket (hjälmen)

begärde 2300 kr men prutade till 1800 inkl frakt

nån som fått den i julklapp men den var för liten. Ska be Mickes mamma röntga den så den e hel. Annars får jag skicka tillbaka den. Bör komma på månd-tis;) Bra va??;)

Kommenterat - 2010-02-12 / 21:02:28  | URL - http://maromer.blogg.se/
Postat av: Malin

Lägg inte ut denna kommentaren;) Det visste ju inte jag att jag fick;) Ingen som sagt det till mig hehe. Ja men får la sälja denna när jag fått den. Borde inte vara så svårt att få ut 2000kr för den hehe;)

Kommenterat - 2010-02-13 / 10:03:28  | URL - http://maromer.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: hollidej.blogg.se

Kommentar: