Morrr!!!

2010-02-26 / 22:58:20
På mig själv, jag veeeeet att jag varit dålig på att skriva men har verkligen inte hunnit eller orkat.
Blir ett litet inlägg nu iaf så ni har något att läsa;)

Har varit praktik hela veckan, mycket nytt att ta in och mycket stress i stallet:/
Har varit jätteroligt på Sohlbergs faktiskt, trivs bra där och nästa vecka blir det en ny avdelning av butiken som jag ska få prova på:)

Hollan har sin vila nu, skönt när jag blir så sen om dagarna att bara ha en häst men har blivit lite stressigt ändå... Men men, det där med stress det kan jag ju redan iaf;)

Skönt att det är helg nu iaf.

På söndag fyller mitt hjärta 30 år, då blir det mys och middag på Wild West, trevligt trevligt;)

Orkar inte skriva mer nu o känner inte att det finns så mycket att skriva om, mina dagar har i stort sett varit:
Sohlbergs
Stallet
Soffan

Suck! Vill ha fler timmar på dygnet och mer ork, ska lyckas komma igång med träningen på cykeln igen med:/ Blev ju ett litet uppehåll vid förkylning förra veckan, svårt att komma igång igen när man är så trött på kvällarna:(
Kommentarer!
Postat av: Dennis

Var ju bra att du tyckte de var roligt

Kommenterat - 2010-02-27 / 11:09:03
Postat av: Malin

30!!!! Herregud vad tiden går! John blir snart 1 år... Hmmm vart tar dagarna vägen??

Kommenterat - 2010-02-28 / 08:26:49  | URL - http://suomenhevonen.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ja fasen du Malin tiden bara springer förbi, men börjar ju bli stressad unför pensionen nu;) haha

Kommenterat - 2010-03-01 / 06:20:48
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: hollidej.blogg.se

Kommentar: